Tannoy Mercury F3/4 Speakers op PM7001

Gestart door GGdiArgos, april 08, 2008, 18:01:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GGdiArgos

Hallo iedereen, ik ben al een tijd bezig geweest met doorlezen van diverse forums en berichten en wilde binnenkort een HIFI audio versterker en luidsprekers aanschaffen.
Nu ben ik in het bezit van een gekregen bose-systeem op een sony versterker. Nu ben ik aardig gewend aan dat geluid, maar ik heb ook elders diverse marantz versterkers gehoord en mijn vader heeft een oude HKversterker met tannoy speakers. Omdat ik 'verpest' ben door het vele luisteren naar bose speakers, wil ik eigenlijk vanaf nu toch kunnen genieten van mooie muziek op een mooi systeem. Ik speel meestal (akkoestische) gitaarmuziek en houd van een helder geluid. De bose mist een heleboel in het midden.
Nu wilde ik gaan luisteren in een audiowinkel naar een PM7001 met daarop Tannoy Mercury F3 of F4 speakers.
Ik ben nog student en kan wel wat geld uitgeven, maar hierboven is niet echt te doen. Nu wil ik graag jullie mening over deze set of tips die ik kan gebruiken bij het beluisteren (of tips over andere luidsprekers). Ik wil wel graag zuilluidsprekers.
alvast erg bedankt!!

mars

oi GGdiargos

ten eerste ; welkom op het forum!!

ten tweede; als je de pm7001 koopt( mooie versterker wel) dan zou ik voor het bedrag wat jij aan nieuwe tannoys wilt uitgeven, een set top speakers van een paar jaar oud kiezen .

Als je tips wilt, welkom!!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

GGdiArgos

Citaat van: mars op april 12, 2008, 12:18:06
oi GGdiargos

ten eerste ; welkom op het forum!!