Auteur Topic: design  (gelezen 274 keer)

Offline warre

• Ik doe mee!
  • *
design
« Gepost op: augustus 31, 2021, 10:27:29 »
wordt het voor Marantz niet stilaan hoogtijd om hun design te moderniseren. Ze maken soms prachtige toestellen maar ze zien er hoe langer hoe meer oud uit.
Ik denk dat het merk dit onderschat, maar tegenwoordig willen mensen dat als er heel wat geld wordt uitgegeven het er ook nog goed uitziet. Werk aan de winkel denk ik dan.
Het model 30 is een topper. Nu de rest nog.

Offline RHK

• Marantz Loony!
  • Een pad onstaat door er op te lopen
Re: design
« Reactie #1 Gepost op: augustus 31, 2021, 10:50:36 »
wordt het voor Marantz niet stilaan hoogtijd om hun design te moderniseren. Ze maken soms prachtige toestellen maar ze zien er hoe langer hoe meer oud uit.
Ik denk dat het merk dit onderschat, maar tegenwoordig willen mensen dat als er heel wat geld wordt uitgegeven het er ook nog goed uitziet. Werk aan de winkel denk ik dan.
Het model 30 is een topper. Nu de rest nog.

Marantz wil zich juist onderscheiden door bijv. het bekende patrijspoortje in hun apparatuur.  Vandaar dat dat nog niet is gewijzigd.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575 *Klipsch RP-260F* Klipsch RP-504C * Klipsch R-112-SW* Hepta Bariton sub* Hepta Expression* Antimode 8033 SII*
LG Oled 65E6V* Panasonic DMP-UB900* RU Connected* Next box.

Offline marvin

• Global Moderator
  • Zou door Marantz gesponsord moeten worden
« Reactie #2 Gepost op: augustus 31, 2021, 11:23:01 »
Denk dat het ook vervelend is wanneer je een netwerkspeler hebt gekocht en je volgend jaar een versterker ik de planning hebt, deze totaal niet meer bij elkaar passen.
Persoonlijk vind ik Denon er fraaier uit zien, ben niet zo gek op dat patrijspoortje van Marantz.

Offline RHK

• Marantz Loony!
  • Een pad onstaat door er op te lopen
« Reactie #3 Gepost op: augustus 31, 2021, 16:12:55 »
Denk dat het ook vervelend is wanneer je een netwerkspeler hebt gekocht en je volgend jaar een versterker ik de planning hebt, deze totaal niet meer bij elkaar passen.
Persoonlijk vind ik Denon er fraaier uit zien, ben niet zo gek op dat patrijspoortje van Marantz.

En de onbegrijpelijke keuze dat niet alles in zilvergrijs te krijgen is, terwijl bijv. dat bij de receivers wel kan en bij de AV processors niet. Daar baal ik ook wel van, eindbak zilver en processor zwart.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575 *Klipsch RP-260F* Klipsch RP-504C * Klipsch R-112-SW* Hepta Bariton sub* Hepta Expression* Antimode 8033 SII*
LG Oled 65E6V* Panasonic DMP-UB900* RU Connected* Next box.

Offline Vinyl_Fuchs

• Geen leven buiten Marantz
  • Vinyl Forever
« Reactie #4 Gepost op: augustus 31, 2021, 19:50:24 »
Ik vind persoonlijk de PM11 in het zwart nog best goed smoelen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: Denon HA-500 i.c.m. NAD PP2; Marantz ND8600; Luidsprekers: Klipsch La Scala ALK.