SR6015 reageert niet op Harmony Hub

Gestart door govi73, juli 27, 2021, 20:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

govi73

Ik heb een Harmony Hub gekocht en mijn instellingen automatisch vanuit mijn Logitech account laten synchroniseren met de Harmony App. Al mijn (Marantz) apparaten reageren perfect op de Harmony Hub, behalve de SR6015. Ik had de ethernet verbinding van bedraad al overgezet naar Wi-Fi. Dit werkte ook niet. Iemand een idee?

jjfs

Volgens mij bestuurt de Harmony Hub je receiver via IR en dat gaat dus vanuit de Hub via een IR signaal of zo'n IR extender die je op de Hub kan aansluiten en naar mijn weten niet via Wifi of LAN.
Mogelijk zit de Harmony Hub of IR extender niet voldoende in de buurt of op een verkeerde positie van je Marantz om hem te kunnen bereiken.
Ik weet in ieder geval dat ik de IR extender bij mijn UD7007 echt ergens vooraan en dus dichtbij het display moest plaatsen om hem te kunnen bedienen.

pameijer

Kun je niet ook kiezen om de remote het signaal te laten versturen? Maar idd, even het oogje in de buurt van SR plaatsen.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

govi73

Gelukt met een andere positie van het oogje, Dank!!