smart tv

Gestart door tro, juli 23, 2021, 12:52:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tro

Kan ik mijn smart tv ook verbinden met mijn marantz NO PM7001KI (14 jaar oud)

Stadium III

Wat voor tv en wat wil je hebben ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

tro

Ik wel mijn samsung tv geluid via boxen laten lopen van de marantz

pameijer

Ja hoor, dat kan wel. Je kunt bv met ducttape je Marantz aan de achterkant van je smart TV verbinden; zo heb ik het ook  8-)

Geef ff wat meer informatie man/vrouw! O ja, en welkom hier.

Btw: grootste kans dat je gewoon via de koptelefoonuitgang van je TV je versterker analoog aan kunt sluiten.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

tro

is er een (HDMI) kabel die de Marantz versterker van 14 jaar oud kan verbinden met de nieuwste Samsung smart tv zodat ik films etc. kan beluisteren via de luidspeker boxen.

Is er behalve mr. Duktape iemand die een serieus antwoord kan geven? violent1

Stadium III

Je geeft idd wel zeer weinig info waar we wat mee kunnen  :-D
Type nrs eventueel kan een hulp zijn
Verder is er op een versterker van 14 jaar geen HDMI aansluiting aanwezig dus dat gaat niet,
Je zult moeten kijken over welke aansluitingen de tv een signiaal uit kan geven dit zul je dan naar tulp moeten maken en op een ingang van de versterker moeten inprikken

En anders wat montage kit  :evil: :schater:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

Gewoon via de koptelefoon uitgang van de tv, naar de versterker.


Marvin




En uiteraard is er ook een HDMI kabel te vinden, maar of die ook gaat doen wat je wilt is afhankelijk van de tv.
Dus het type....
Dan sluit je hem waarschijnlijk aan op de ARC HDMI van de tv.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: tro op juli 23, 2021, 18:05:58
is er een (HDMI) kabel die de Marantz versterker van 14 jaar oud kan verbinden met de nieuwste Samsung smart tv zodat ik films etc. kan beluisteren via de luidspeker boxen.

Is er behalve mr. Duktape iemand die een serieus antwoord kan geven? violent1
Ben ik toch benieuwd wie Mr. Ducktape is?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

pameijer

#9
Citaat van: tro op juli 23, 2021, 18:05:58
is er een (HDMI) kabel die de Marantz versterker van 14 jaar oud kan verbinden met de nieuwste Samsung smart tv zodat ik films etc. kan beluisteren via de luidspeker boxen.

Is er behalve mr. Duktape iemand die een serieus antwoord kan geven? violent1
Ga lekker naar een ander forum als je niet tegen een geintje kan. Je komt hier als nieuweling, met een slecht onderbouwde vraag, en begint meteen met rare emoji's te smijten. Doehoei!

Als je één regel verder had gelezen zag je dat ik al de oplossing aan je gegeven had.  violent1

@ Paul, dat laatste had niet gehoeven en heb ik daarom ook verwijderd
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

tro

 :gp:
Sorry als iemand zich op zijn of haar tenen voelt getrapt.
Dank voor de suggesties waar ik mee aan de slag ga.
Ik ben atechnisch en dacht dat domme vragen hier ook gesteld mochten worden.

tro

Maar wel een groot liefhebber van Marantz. Mijn eerste Toren gekocht van krantenloop in 1980 had van die mooie lichtjes waar je het volume mee zag aangeduid. Stom genoeg weggeven aan iemand die naar later bleek er niets mee had.
Thats life.

Marvin

Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, dus maak je maar geen zorgen.
Top dat je je niet gelijk laat wegjagen door 'de wolven' ,als je daar doorheen kan prikken kan je een leuke tijd hebben én zeker nog wat bij leren aangaande de gedeelde hobby.
Dus vraag lekker door..!

Paul

 :gp:

Zo is het, het blijft een hobby en geen echtscheiding en dan gelijk met je kont tegen de krib gaat en dit forum huilend ga verlaten.  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pameijer

Citaat van: marvin op juli 25, 2021, 20:07:19
Ik heb altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan, dus maak je maar geen zorgen.
Top dat je je niet gelijk laat wegjagen door 'de wolven' ,als je daar doorheen kan prikken kan je een leuke tijd hebben én zeker nog wat bij leren aangaande de gedeelde hobby.
Dus vraag lekker door..!
Is wolf het nette aanvaardbare woord voor eikel?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15