Vloerstaande luidsprekers

Gestart door robbie, februari 18, 2008, 19:50:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leonneke

#15
Citaat van: Marco op februari 22, 2008, 11:09:38
Hoi,
In de eerste plaats hebben deze units de looks (evenals die van Usher) en bouwkwaliteit en niet te vergeten de klankeigenschappen,daarmee wil ik zeggen het ontberen van kleuring die je ook ziet en hoort bij scanspeak,het zijn iig geen vifa's ,ook Usher die ik genoemd hebt lijkt scan speak te clonen ,al heb ik die nog niet beluisterd maar wel veel goede berichten over gelezen.
Maar goed ik begrijp de verwarring en ik had beter "het lijken regelrechte Scanspeak clone's" kunnen schrijven  :-) ,deze bewering berust dus vanuit mijn optiek.

greetz Marco

Hoi Marco. Dank voor je heldere uitleg. Mogelijk refereer je naar de Reference Plus van Scan Speak ?????
Units lijken er inderdaad precies op. Ben benieuwd wie die units maakt ???
Bij het getoonde bouwpakket is wel wat meer aandacht besteed aan "looks" .........
De units zullen in ieder geval niet van Scan Speak zelf zijn, want dan kocht ik deze jongens gelijk met een paar duizend in  :-D :-D

Als je mocht ontdekken wie de units heeft vervaardigd, laat het efkes weten.

Groetjes Leonneke .  . ...

TurboMarco

Hoi Leon,

DLS maakt deze units zelf,wat ik inmiddels vernomen heb worden nu alle units zelf gemaakt.

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Leonneke

Citaat van: Marco op februari 25, 2008, 11:06:44
Hoi Leon, DLS maakt deze units zelf,wat ik inmiddels vernomen heb worden nu alle units zelf gemaakt.
greetz Marco

Hoi Marco:

In 1 van je antwoorden las ik zoiets als: de speakers zijn te beluisteren . . . .

Mag ik hieruit opmaken dat jij in een hifi-winkel werkt ?

Ik vraag dit uit interesse.
Groetjes Leonneke .  . ...

TurboMarco

Citaat van: Leonneke op februari 25, 2008, 23:35:11
Hoi Marco:

In 1 van je antwoorden las ik zoiets als: de speakers zijn te beluisteren . . . .

Mag ik hieruit opmaken dat jij in een hifi-winkel werkt ?

Ik vraag dit uit interesse.

Nee ik werk niet in een hifiwinkel .
De luidsprekers heb ik hier een tijdje staan voor demo's wat beschikbaar gesteld is door Heihorst hifi (waarvoor dank ! notworthy )

Mijn ervaring (en ook van velen) is dat een luidspreker in een winkel anders klinkt dan in een huiselijke omgeving,en deze luidsprekers zijn erg moeilijk te verkrijgen hier in NL ,laat staan dat je ze makkelijk kan beluisteren .

Ze zijn hier te beluisteren t/m de eerste week van April,ben je benieuwd en/of geintresseerd maak een afspraak middels een PM en ik maak er heel graag tijd voor vrij.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)