Sommige Blu Ray's laden traag of niet

Gestart door govi73, juni 06, 2021, 09:23:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

#15
Dat zeg ik ook altijd wanneer ik geknoeid heb  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#16
Maar goed ik ben er al uit.

isopropyl-alcohol



Ik vermoed dat Hoewie Loewie geen bierdrinker is  :-P

Misschien is het wel handig om wat specifieker en desnoods met een plaatje de boodschap te verkondigen.
Zelf denk ik altijd aan schoonmaak alcohol die ik bij een drogist of bouwmarkt kan halen.
Als bierdrinker denk ik (en niet alleen) aan india pale ale , en besef wel dat we ongetwijfeld weleens lijnzaadolie en kurk voorbij hebben zien komen in het hifiwereldje , ja echt!! er zitten van die gekken bij :roll: 

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

govi73

In welke winkel is die  KONTAKT IPA te koop?
Is dit gelijkwaardig aan de alcohol van Etos en Kruidvat of zit daar te veel ethanol bij?

Vinyl_Fuchs

Citaat van: pameijer op juni 14, 2021, 13:21:36
IPA is altijd een goed advies!


Als me nou één biersoort niet bekoren kan dan is het wel: IPA. Maar ja, smaken verschillen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

govi73

In welke winkel is die  KONTAKT IPA te koop?
Is dit gelijkwaardig aan de alcohol van Etos en Kruidvat of zit daar te veel ethanol bij?

Don Fonzarelli

Citaat van: govi73 op juni 06, 2021, 09:23:21
Ik ben op zich tevreden met mijn UD7007, maar heb ook een probleem.
Een aantal schijfjes heeft moeite met laden. Speler geeft dan UNKNOWN DISC aan, NO DISK of stopt.
Als ik blijf proberen dan wordt het uiteindelijk wel gelezen met uitzondering van 1 schijfje.
Het zijn overigens wel altijd dezelfde schijfjes en in een BR speler van een vriend worden ze zonder problemen gelezen. Heeft iemand een idee?

Het gaat om:
The Police - Certifiable
Roger Waters - Us and Them
Hanz Zimmer - Liver In Praque
Marillion - Holidays in Zelande (disc 3)

Alles andere schijfjes en dvd's spelen wel af.

Mijn UD7007 heeft dezelfde kuren gehad.
Is terug naar Marantz gegaan.
Toen is er een andere laser ingegaan, sindsdien geen problemen.