Calm Radio-lidmaatschap WAARSCHUWING !!

Gestart door CBdicX, april 17, 2021, 08:11:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Calm Radio-lidmaatschap WAARSCHUWING

(gedeeltes blauw vertaald van Engels naar Nederlands)

Hallo, ik heb een 5-jarig lidmaatschap bij Calm Radio, een in Canada gevestigd Internet Radiobedrijf dat radiostations van hoge kwaliteit streamt.
Als je geen lidmaatschap neemt, krijgt u advertenties, als je een lidmaatschap neemt vanaf 1 jaar krijgt je advertentievrij luisteren.
Geen probleem, alles werkt prima, maar toen ik door persoonlijke omstandigheden mijn lidmaatschap wilde wijzigen van 5 jaar naar 1 jaar, begonnen de problemen.

Ze hebben ingestemd met een terugbetaling, maar beweren later dat ze dit niet kunnen doen:

In jouw geval heb ik een terugbetaling kunnen krijgen voor het saldo van je abonnementstermijn. U betaalt een jaar lang (€ 99,99) en u krijgt een tegoed voor het restant. U kunt tot 8 juli 2021 genieten van Calm Radio.
Als dit goed klinkt, bevestig dan alstublieft en ik zal doorgaan en de aanpassing verwerken
.

Alles lijkt in orde, maar dan begint het:

Helaas hebben we geprobeerd de terugbetaling uit te voeren, maar PayPal heeft ons laten weten dat ze de terugbetaling niet kunnen verwerken omdat deze meer dan 6 maanden oud is.
U kunt bij hen navragen, maar ik weet niet zeker of we op dit moment iets kunnen doen.


Omdat deze terugbetaling niet kan worden gedaan zoals ze willen (het Calm Radio-restitutieprotocol) en zij geven Paypal de schuld !!
Ik heb Paypal gebeld en ze zeggen dat inderdaad na 6 maanden de koper bescherming van Paypal niet meer actief is en dat de verkoper van het product (Calm Radio) een terugbetaling kan doen door rechtstreeks aan de PayPal-rekening van de klant te betalen, en dit is wat Calm Radio is niet bereid om te doen!

Hier 2 delen uit de "Veel gestelde vragen en prijzen" van Calm Radio:

1) Wat kan ik van uw Klantenservice verwachten?
Een van de vele uitstekende dingen van Calm Radio is ons ondersteuningsteam. We zijn snel, behulpzaam, vriendelijk en erg menselijk.

2) Natuurlijk kunt u op elk moment annuleren. Geen vragen gesteld. (Hoewel het geweldig zou zijn om te weten waarom ... dat ons zou helpen verbeteren). Om te annuleren, kunt u eenvoudig naar het menu Mijn account gaan en van daaruit annuleren.


1) ze moeten het "erg menselijk" deel schrappen, dat zijn ze niet.
2) ze moeten het gedeelte "Natuurlijk kunt u op elk moment annuleren" verwijderen, omdat dat niet het geval is.

Dus wees gewaarschuwd, mijn advies is om geen lidmaatschap bij Calm Radio te beginnen, blijf bij de gratis kanalen met advertenties en vergeet een lidmaatschap, Calm Radio zal je een pootje lichten voor je poen, en je lidmaatschap actief houden.