imperal 6 speakers en de gamma

Gestart door vielzweck, december 19, 2007, 18:06:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

Gisteren gekocht marantz imperial 6 speakers bouwjaar 1972.
Die hangen aan de 2226b met van die gamma kabels, man gönt sich ja sonst niks :-)) koper heen en een of ander onbestemd metaal terug.
Mijn missionboxen hangen aan aan die draden die ze door de muur heen trekken om stopcontacten te maken (nog wat isolatiemateriaal eromheen). Ik ben snel tevreden als het maar goed is  :-)

De imperial contacten zijn ook nog beroest. Ik heb pink floyd opgezet: the wall. We schijnen geen educatie nodig te hebben, waarvan acte  :-)
De dingen spelen als een tierelier. Nu met vrouwlief onderhandelen of ze in de kamer mogen dan schuur ik ook nog die contacten blank.
Ben sowieso opgewonden want Roger Waters komt in mijn achtertuin spelen op de eerste pinksterdag ben benieuwd of ie betere boxen  heeft :-)

vielzweck



Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

erwin

Mag ik ook eerste pinksterdag naar jouw tuin komen?
Roger Waters wil ik ook wel eens horen spelen.

Grtz Erwin.
Citaat van: vielzweck op december 19, 2007, 18:06:48
Gisteren gekocht marantz imperial 6 speakers bouwjaar 1972.
Die hangen aan de 2226b met van die gamma kabels, man gönt sich ja sonst niks :-)) koper heen en een of ander onbestemd metaal terug.
Mijn missionboxen hangen aan aan die draden die ze door de muur heen trekken om stopcontacten te maken (nog wat isolatiemateriaal eromheen). Ik ben snel tevreden als het maar goed is  :-)

De imperial contacten zijn ook nog beroest. Ik heb pink floyd opgezet: the wall. We schijnen geen educatie nodig te hebben, waarvan acte  :-)
De dingen spelen als een tierelier. Nu met vrouwlief onderhandelen of ze in de kamer mogen dan schuur ik ook nog die contacten blank.
Ben sowieso opgewonden want Roger Waters komt in mijn achtertuin spelen op de eerste pinksterdag ben benieuwd of ie betere boxen  heeft :-)

vielzweck




marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

vielzweck

Citaat van: erwin op december 19, 2007, 23:33:22
Mag ik ook eerste pinksterdag naar jouw tuin komen?
Roger Waters wil ik ook wel eens horen spelen.

Grtz Erwin.

Ha die Erwin,

tuurlijk jonge maar beter nog bij Smeets in de tuin, in landgraaf dus, frite bier enz aanwezig  :-)

Ik zie dat mijn draadje bij luidsprekers beland is, kan ik ook wel begrijpen maar was meer als sfeertekening bedoeld bovendien: 2226b vintage, imperial 6 vintage, roger waters vintage want 64 en vielzweck vintage nog een paar maanden en dan 50.

Ik hoop dat de luidsprekerfanaten niet schrikken van mijn garbish oplossingen :0
dat was mijn bedoeling niet.

Ik heb veel respect voor mensen die het laatste procentje verbetering uit hun installatie halen. Ik probeer dat met niet voor de handliggende middelen te bereiken samengesteld uit wat ik her en der op internet lees.

Voor mij is "high" een gemoedstoestand en "end" nou ja met minder gaat het niet ;-)

Neem dat "high"van mij niet serieus hoor; irl ben ik geheelonthouder: no smoke, no booz ook geen bose (no offend) trouwens ;-) 

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: vielzweck op december 19, 2007, 18:06:48
Gisteren gekocht marantz imperial 6 speakers bouwjaar 1972.
Die hangen aan de 2226b met van die gamma kabels, man gönt sich ja sonst niks :-)) koper heen en een of ander onbestemd metaal terug.
Mijn missionboxen hangen aan aan die draden die ze door de muur heen trekken om stopcontacten te maken (nog wat isolatiemateriaal eromheen). Ik ben snel tevreden als het maar goed is  :-)

De imperial contacten zijn ook nog beroest. Ik heb pink floyd opgezet: the wall. We schijnen geen educatie nodig te hebben, waarvan acte  :-)
De dingen spelen als een tierelier. Nu met vrouwlief onderhandelen of ze in de kamer mogen dan schuur ik ook nog die contacten blank.
Ben sowieso opgewonden want Roger Waters komt in mijn achtertuin spelen op de eerste pinksterdag ben benieuwd of ie betere boxen  heeft :-)

vielzweck
Ben benieuwd naar de afloop of Mr.Waters idd betere speakers had ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

vielzweck

Citaat van: Paul op mei 22, 2008, 19:31:34
Ben benieuwd naar de afloop of Mr.Waters idd betere speakers had ?

Met mijn speakes is het prima afgelopen en mr waters heeft thuis dezelfde  :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte