Advies Stereo setup op smart tv.

Gestart door robberechtmichael, april 15, 2014, 16:16:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Andere router kan ook helpen als je internet verbindingen weg vallen.
Het meest uitgeklede pakket heeft meer dan voldoende om ook nog aan eens te downloaden zonder uitval van al die apparaten.

robberechtmichael

Ik denk dat het dan de PM8005 zal worden met de te verwachtten NA 8005 netwerkspeler, de monitor audio apex A10 (4 keer; wil 2 speakers in de woonkamer links en rechts van de tv, en 2 in keuken) en de dynaudio sub 250 die ik dan met de pre out van de PM8005 verbindt. De smart tv zal ik dan verbinden met de optische ingang op de netwerkspeler NA 8005.
Zou dit kunnen lukken of zie ik iets over het hoofd?

Ik hoop dat het ei nu ongeveer gelegd zal zijn. (In theorie, want ik ga een speciaalzaak opzoeken om te luisteren; ik denk er toch dat ik er niet ver naast zal zitten)

De PM8005 kan ik eventueel vervangen door de PM6005 en dan combineren met een sub die ik op high level kan aansluiten (met luidsprekerdraad van versterker naar sub; en luidsprekers dan verbinden met sub.

Mss. kan ik  de monitor audio apex A10 en sub vervangen door de B&W cm1 en dan de sub weglaten; maar dit gaat dan wel raar ogen in ons geval; Het zal afhangen wat het mooiste geluid geeft (A10 met sub of B&W cm1)

robberechtmichael

Blijkbaar komt er ook een netwerkspeler NA6005

xander32

Citaat van: robberechtmichael op mei 03, 2014, 22:15:31
Blijkbaar komt er ook een netwerkspeler NA6005
Het is altijd wijs om zelf te gaan luisteren. Monitor Audio kan behoorlijk pittig in het hoog zijn. Wanneer je die gaat combineren met een harde ruimte zo het zomaar onprettig kunnen worden.

robberechtmichael

Weet er iemand alternatieven voor kleine luidsprekers ( de zogenaamde "melkpakluidsprekers")genre monitor audio apex A10/ B&W M1
Budget speelt geen rol, kheb er wel wat geld voor over om een zo goed mogelijk geluid uit compacte luidsprekers te halen.


Marvin


robberechtmichael

Ik vind het op het eerste zicht geen mooie speakers.
Mss vallen ze in het echt wel mee.
Bedankt voor de  input.

Marvin

Je zou ook eens een degelijke winkel kunnen gaan bezoeken.

Zoldar

Citaat van: marvin op mei 17, 2014, 01:22:08
Tannoy Arena.

mee eens.
Je kunt ook kijken naar Monitor Audio's Radius hd90, zijn iets groter dan een melkpak, maar veel kleiner dan kleine monitors. Er zitten volwaardig units in die in de rest van de Monitor audio speakers wordt gebruikt. Ik heb een setje staanmin zwart pianolak.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden