Grote forumupgrade doorgevoerd

Gestart door Maurice, januari 16, 2020, 10:42:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Citaat van: Maurice op maart 30, 2021, 12:00:41
Het is geen forumsoftware instelling, dit zit echt in de template zelf. Heeft vermoed ik te maken met het plaatje wat bovenaan gebruikt wordt. Deze heeft een maximale breedte/grootte.

Ik zal mijn collega eens in de source laten kijken of hij kan zien waar in de .css wordt bepaald welke "vaste" breedte wordt gehanteerd.

Dat zal niet eerder dan donderdag as. worden.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: i2Paq op maart 30, 2021, 13:00:49
Ik zal mijn collega eens in de source laten kijken of hij kan zien waar in de .css wordt bepaald welke "vaste" breedte wordt gehanteerd.

Dat zal niet eerder dan donderdag as. worden.
Als hij iets gevonden heeft kunne we dat in elk geval uitproberen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maus

Citaat van: Maurice op maart 30, 2021, 12:00:41
Het is geen forumsoftware instelling, dit zit echt in de template zelf. Heeft vermoed ik te maken met het plaatje wat bovenaan gebruikt wordt. Deze heeft een maximale breedte/grootte.

Ik zie onderstaande verschillen.

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maus

Volgens de forumbeheerder van dat andere forum is de maat instelbaar, maar hij weet niet uit het hoofd hoe dat moet. Dat forum draait al jaren zo.

i2Paq

Citaat van: Maus op maart 31, 2021, 14:06:55
Volgens de forumbeheerder van dat andere forum is de maat instelbaar, maar hij weet niet uit het hoofd hoe dat moet. Dat forum draait al jaren zo.

Dat is dan of aan de kant van de config of er staat "iets" niet aan wat leden zelf die breedte laat instellen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maurice

Citaat van: Maus op maart 31, 2021, 14:06:55
Volgens de forumbeheerder van dat andere forum is de maat instelbaar, maar hij weet niet uit het hoofd hoe dat moet. Dat forum draait al jaren zo.
er is inderdaad een setting om de forumbreedte aan te passen. Die stond op 90% en staat nu op 100%. Ik zie echter geen verandering, dus dit zicht echt ergens in de template zelf. Met mijn beperkte kennis doorgekeken, maar kom zo 123 niet iets tegen waarmee ik het kan aanpassen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pameijer

Citaat van: Maus op maart 30, 2021, 23:40:17
Ik zie onderstaande verschillen.
Ik mis wel de onderste layout van de website, met die mooie kleuren en plaatjes van Marantz. Nu gewoon standaard blauw en saai, kan dat weer terug worden gezet?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

AlexH

Ik vind het een mooie, frisse uitstraling hebben. Maar mis wel een marantzlogo...
Marantz PM7005
Marantz CD6003
Project Debut Carbon DC Walnut
Klipsch RP-6000f Walnut
Audioquest Rocket 11
Audioquest interlinks
Beyerdynamic DT 860
Samsung Q60B

Marvin

Er is geen update uitgevoerd, ja paar jaar geleden.
Maar er is wel iets gaande met de huidige software waardoor de lay-out op de standaard staat.
Daar zijn we nu dus getuige van.
Ik neem aan dat er aan een oplossing gewerkt wordt, maar dat is niet mijn afdeling. [emoji16]
We hebben er allemaal ook gewoon nog een baan naast, dus geduld, komt vast weer goed...!! [emoji3]

Zie dit topic, de aanleiding...

Af en toe gekke melding bij aanklikken link op het forum
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=11742&share_tid=18564&url=https%3A%2F%2Fwww%2Emarantzforum%2Enl%2Fforum%2Findex%2Ephp%3Ftopic%3D18564&share_type=t&link_source=app

Maurice

We zijn een hele tijd uit de lucht geweest, maar nu zitten we eindelijk op de meest recente versie van de forum software!
De oude was qua beveiliging nog altijd actueel, maar deze versie is moderner.
Look en feel is iets anders. Er zijn features bijgekomen, al zijn die voornamelijk onder de motorkap.
Ala het goed is moet alles nu weer werken, zo niet, laat even weten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Tapatalk werkt niet...
De plugin geeft problemen. Zijn er eigenlijk nog gebruikers van Tapatalk?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Citaat van: Maurice op februari 09, 2023, 14:17:55Tapatalk werkt niet...
De plugin geeft problemen. Zijn er eigenlijk nog gebruikers van Tapatalk?
ehh ja. 😁

NB

Ik gebruik geen Tapatalk. Zou eigenlijk niet weten wat het is & doet.
Forum is duidelijker te lezen geworden. 👌

Nu ineens rood. Is er nog werk in uitvoering?
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Maurice

Citaat van: NB op februari 09, 2023, 14:31:54Ik gebruik geen Tapatalk. Zou eigenlijk niet weten wat het is & doet.
Forum is duidelijker te lezen geworden. 👌

Nu ineens rood. Is er nog werk in uitvoering?
Ehhhh, rood?
Kun je een screenshot maken?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude