Grote forumupgrade doorgevoerd

Gestart door Maurice, januari 16, 2020, 10:42:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Citaat van: marvin op februari 11, 2023, 12:10:21Ik krijg geen e-mail meldingen meer.
Maar nu ik dat zo intik, bedenk ik me dat ik dat dan vast zelf ergens aan kan zetten. 😁
Niet normaal, zelfs een heel uitgebreid keuze menu.... 😂😂

Maurice

Citaat van: Emiel77 op februari 10, 2023, 23:32:52Hmm met windows PC (Microsoft Edge) foutmelding bij inloggen, onmogelijk om hier in te loggen dus...
Via de iPad geen problemen...

Wilde gok: daarom is het ineens zo rustig hier?? :-D

Emiel, ik ben erg blij dat je de melding hebt gemaakt!
Ik heb het probleem kunnen vinden, als het goed is moet alles nu weer werken!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Slecht nieuws voor de tapatalk gebruikers...
De forumsoftware ontwikkelaars hebben besloten om tapatalk niet meer te ondersteunen, aangezien zij de Coding Standards van hen overtreden.
Gelukkig werkt het forum nu veel beter op mobiele browsers, dus moet je nog steeds een goede ervaring kunnen behalen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin


NB

#124
Citaat van: Maurice op februari 09, 2023, 14:44:50Ik ben trouwens ook erg content met de weergave van het forum in de browser op mijn mobiel!

Op mijn Lenovo Android Tablet ziet het er ook prima uit.
Moet wel iedere keer inloggen, terwijl ik de keuze blijvend heb gedaan.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Maurice

Citaat van: NB op februari 11, 2023, 13:30:59Op mijn Lenovo Android Tablet ziet er ook prima uit.
Moet wel iedere keer inloggen, terwijl ik de keuze blijvend heb gedaan.
Om het probleem met inloggen op te lossen heb ik de cookies een paar keer moeten aanpassen qua naam. Daardoor blijft je sessie niet behouden, mogelijk heeft dat er mee te maken.
Hou het even in de gaten, als je over een week nog hetzelfde probleem hebt ga ik weer speuren!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Het is trouwens nu ook makkelijker om quotes van meerdere berichten te plaatsen.
Druk hiervoor in elk bericht op "CITEER en je zult zien dat de tekst in het "Snel beantwoorden" vak wordt geplaatst.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Frits Denon

De citaten zijn vaak niet te onderscheiden van de tekst van de schrijver. Ik bedoel dat er weinig overgang is van de tekst in het citaat en dat van de schrijver. Best lastig lezen.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Marvin

Citaat van: Frits Denon op maart 13, 2023, 17:28:34De citaten zijn vaak niet te onderscheiden van de tekst van de schrijver. Ik bedoel dat er weinig overgang is van de tekst in het citaat en dat van de schrijver. Best lastig lezen.
Test.


Test.

Ik heb daar zelf zo te zien niet veel last van.

i2Paq

Hij heeft wel een punt vindt ik.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Hoewie Loewie


Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

Marvin


i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Zoals ik al zei, ik heb er zelf geen last van.
Dat betekend niet dat een ander er ook zo over moet denken, maar ik zie het probleem niet.
Voor mezelf is het hoe dan ook één grote vage verandering, want ik deed al jaren alles via een app. (Tapatalk).
Dus hoe het voorheen was zou ik niet eens weten.
Als er tijd is zal er vast even naar gekeken worden.


Maar vertel dan eens wat er anders is of anders moet?
Want ik zie het probleem echt niet.  :-)

Frits Denon

Je ziet geen verschil in de achtergrond. Ik kan niet goed zien wat het citaat is en wat bijgeschreven tekst is. Een andere kleur van het citaat of een omkadering zou flink helpen.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4