Grote forumupgrade doorgevoerd

Gestart door Maurice, januari 16, 2020, 10:42:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Ik ben trouwens ook erg content met de weergave van het forum in de browser op mijn mobiel!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Nieuwe features die merkbaar zijn:
- Je kunt nu een bericht een "vind ik leuk geven". Degene die het bericht heeft geplaatst krijgt daar een notificatie van
- Notificaties: als een bericht beantwoord of leuk gevonden wordt, dan krijg je daar een melding van
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Ik moet er nog  aan wennen, maar het is zeker goed te doen via de browser op de telefoon.
Ik doe Joe al jaren niks meer via de webbrowser, dus het moet even tijd hebben.

Marvin

Alleen dat gehannes om een plaatje te plaatsen is erg middeleeuws.

Ik heb een zwarte achtergrond, je moet me maar op m'n woord geloven.  😂

NB

#109
Citaat van: Maurice op februari 09, 2023, 14:41:00Ehhhh, rood?

De letters bij recente berichten. Maar ik ben kleurendoof. Kan ook groen ofzo zijn.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Maurice

Citaat van: NB op februari 09, 2023, 15:31:36De letters bij recente berichten. Maar ik ben kleurendoof. Kan ook groen ofzo zijn.
Ah ok, nou ja, die zijn eigenlijk een soort van champagne/beige. Ongeveer gelijk wat het oude thema ook had. Was dat voor jou ook rood?
Mocht dit hinderlijk zijn, je kunt in je profiel ook de curve thema selecteren, die bestaat uit blauwe tinten.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

NB

Nee dat was groenig voor mij. Ach alles went.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Hoewie Loewie

Hoi. Allereerst natuurlijk bedankt voor de tijd en moeite die je er in steekt om het forum up and running te houden. Qua vormgeving was ik net gewend (ik vond de eerdere (oer) vormgeving wel veel leuker) en nu is het weer anders en weer vind ik het minder mooi geworden. Vooral die brede zwarte balk bovenaan en de kleur van de letters (veel te licht). Wat mij betreft komt de oude vormgeving terug of een optie om de huidige te veranderen in wat anders, voor zover dat uberhaupt mogelijk is.

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

Vinyl_Fuchs

Ik ben wat dat betreft ook een nostalgicus: optisch was voorheen vele malen mooier.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Maurice

Ik had nog zeker een het thema sleutelen, of als iemand anders wat van css en php afweet en dit leuk vindt?
Kleur van letters en zwarte balk zal ik aanpassen op termijn. Iets meer richting de look and feel van het oude forum. Helaas gaat die template niet werken omdat die niet compatibel is met de huidige versie van de forum software.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Citaat van: Maurice op februari 09, 2023, 14:59:13Nieuwe features die merkbaar zijn:
- Je kunt nu een bericht een "vind ik leuk geven". Degene die het bericht heeft geplaatst krijgt daar een notificatie van
- Notificaties: als een bericht beantwoord of leuk gevonden wordt, dan krijg je daar een melding van

Bah! Ook hier doet het "verFacebooken" zijn intrede.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Emiel77

Hmm met windows PC (Microsoft Edge) foutmelding bij inloggen, onmogelijk om hier in te loggen dus...
Via de iPad geen problemen...

Wilde gok: daarom is het ineens zo rustig hier?? :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

Maurice

Citaat van: Emiel77 op februari 10, 2023, 23:32:52Hmm met windows PC (Microsoft Edge) foutmelding bij inloggen, onmogelijk om hier in te loggen dus...
Via de iPad geen problemen...

Wilde gok: daarom is het ineens zo rustig hier?? :-D

Hmmm, dat is bijzonder!
Zelf heb ik een MacBook en geen probleem ermee onder Safari. Maar met Firefox krijg ik inderdaad ook een error!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin

Ik krijg geen e-mail meldingen meer.
Maar nu ik dat zo intik, bedenk ik me dat ik dat dan vast zelf ergens aan kan zetten. 😁