Meeting bij SB.

Gestart door SB_Marantz, oktober 15, 2019, 11:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: Simon_Jaarsma op november 17, 2019, 17:14:47
Ik moet mijzelf helaas afmelden. M'n auto ligt in diggelen  :no: dus kan er helaas niet zo makkelijk komen. Tenzij er iemand in de buurt van Joure woont natuurlijk  :-D
Ik woon in Groningen, maar ga het hoogstwaarschijnlijk combineren met een ander bezoekje.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Simon_Jaarsma

Citaat van: pameijer op november 18, 2019, 01:20:08
Ik woon in Groningen, maar ga het hoogstwaarschijnlijk combineren met een ander bezoekje.

Ja dan wordt het lastig inderdaad. Ik zal eens kijken wat een trein reis kost. Als er een beetje makkelijk te komen is.
VintageStereo op YT

Frits Denon

Wel leuk om te lezen dat er meerdere "Noorderlingen" zijn op dit forum die er een resi voor willen maken. Ik kan helaas niet, anders was ik graag weer eens bij Wilfred komen kijken.

Veel plezier zaterdag! byebye
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

renes59

Citaat van: Simon_Jaarsma op november 18, 2019, 01:35:03
Ja dan wordt het lastig inderdaad. Ik zal eens kijken wat een trein reis kost. Als er een beetje makkelijk te komen is.
Ik kan je uit Zuidhorn van het station halen. Het is 2 1/2 uur rijden moet je er om uiterlijk 09:30 zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Simon_Jaarsma

Citaat van: renes59 op november 18, 2019, 19:17:35
Ik kan je uit Zuidhorn van het station halen. Het is 2 1/2 uur rijden moet je er om uiterlijk 09:30 zijn.

Ik moet dat helaas afslaan rijzen naar zuidhorn is 2 uur. Plus dan nog naar Cuijk wordt een lange tocht. Maar toch bedankt voor het aanbod!! Probeer de auto nog rijdend te krijgen voor de 23ste maar wordt lastig
VintageStereo op YT

renes59

Groningen station kan ook maar zal niet veel schelen. Succes met de auto :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

pameijer

Begint het morgen om 13 of om 12 uur? Ben het even kwijt...

Ben wel benieuwd welke apparatuur nu allemaal meegenomen wordt. Ik neem mijn speakers mee, AVI ADM9.1RS met geüpgradede Satori tweeter.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

SB_Marantz

Vanaf 12 uur zijn jullie welkom.  :wink:
Even acclimatiseren en dan beginnen we.  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Ik zal eens zien hoe laat ik mag vertrekken. Zelf breng ik geen apparatuur mee, alles staat in gebouwd in een kast, dat geeft teveel gedoe en de Kensigntons passen niet in mijn coupe 🤓.

Maar ik kom nooit met lege handen op visite 😏.

xander32

... 11.15 uur vertrekken.

SB_Marantz

#70
Citaat van: xander32 op november 22, 2019, 16:01:27
Ik zal eens zien hoe laat ik mag vertrekken. Zelf breng ik geen apparatuur mee, alles staat in gebouwd in een kast, dat geeft teveel gedoe en de Kensigntons passen niet in mijn coupe 🤓.

Maar ik kom nooit met lege handen op visite 😏.

Niets moet alles mag.
Ik zou ook niet zomaar je aan de prijs zijnde speakers mee slepen alhoewel ik wel zeer benieuwd was geweest wat ze hier zouden doen.
Enfin misschien een keertje bij jou.
Zo ver woon je niet van mij vandaan.

Verder de pijn/testbank reeds klaargezet met een 8 en 4 Ohm dummy load.
Wie zijn versterker mee neemt kan/mag deze aan een korte test laten onderwerpen hoewel het doel anders is.
Maar ik maak tijd voor, mocht het wenseljk zijn, met bijbehorende uitleg van het versterker gebeuren.







Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Je bent zeker welkom om een x te komen luisteren.

Citaat van: SB_Marantz op november 22, 2019, 16:17:15
Niets moet alles mag.
Ik zou ook niet zomaar je aan de prijs zijnde speakers mee slepen alhoewel ik wel zeer benieuwd was geweest wat ze hier zouden doen.
Enfin misschien een keertje bij jou.
Zo ver woon je niet van mij vandaan.

Verder de pijn/testbank reeds klaargezet met een 8 en 4 Ohm dummy load.
Wie zijn versterker mee neemt kan/mag deze aan een korte test laten onderwerpen hoewel het doel anders is.
Maar ik maak er tijd voor, mocht het wenseljk zijn, met bijbehorende uitleg van het versterker gebeuren.



SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

#73
Citaat van: pameijer op november 22, 2019, 13:29:14
Begint het morgen om 13 of om 12 uur? Ben het even kwijt...

Ben wel benieuwd welke apparatuur nu allemaal meegenomen wordt. Ik neem mijn speakers mee, AVI ADM9.1RS met geüpgradede Satori tweeter.


Met de 15'' sub neem ik aan?

Ik weet alleen dat er JMR speakers aanwezig zullen zijn samen met mijn eigen ''thunder'' Klipsch RF7 mk1...desnoods powered by ''The mighty one'' model 500.
De buurvrouw zal erg happy zijn.  :schater:
Alhoewel op oorlogssterkte spelen feitelijk niet nodig is.
Laatst kwam de overbuurman aan de deur en zei dat zijn huis trilde.  :schater: :-o

Enfin..genoeg gein.....tot morgen allemaal!  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

Ik breng oordoppen mee (die heb ik altijd bij mij 😏)