De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xander32

Daar gaat het bij mij mis, heb alles achter deurtjes staan 🥴. Enkel de speakers niet, maar die zijn met hun chique, elegante bouw dan ook de eye candy in ons interieur.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 26, 2019, 19:44:34
Luisteren naar goede muziek en tegelijkertijd kijken naar mooie installatie geeft nog meer voldoening.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Citaat van: xander32 op juni 26, 2019, 19:55:07
Daar gaat het bij mij mis, heb alles achter deurtjes staan 🥴. Enkel de speakers niet, maar die zijn met hun chique, elegante bouw dan ook de eye candy in ons interieur.

Deurtjes open laten, klinkt het allemaal nog beter :-o

Vinyl_Fuchs

Yep, klinkt het meer open.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

En in alle eerlijkheid klinken ze ook heerlijk open.
[emoji443][emoji443][emoji443][emoji443][emoji443]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Citaat van: bert50 op juni 27, 2019, 19:42:24
En in alle eerlijkheid klinken ze ook heerlijk open.
[emoji443][emoji443][emoji443][emoji443][emoji443]


:schater:

Brutus

en geen gemis aan bas Bert......hoe ben je trouwens tot deze overweging gekomen om de Sopra's te verwisselen voor deze jongens?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Heel simpel Anne-Grietje vondt ze toch wat aanwezig in de kamer.
Ja en wat doe je dan dan ga je naar wat anders kijken [emoji85][emoji85] sommige forumleden hebben ze gehoord en waren enthousiast wat er nog aan bas uitkwam.
Voor mij is alles keurig in balans.
Blijft jammer dat je niet kan langskomen Brutus.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Citaat van: bert50 op juni 28, 2019, 18:07:45
Heel simpel Anne-Grietje vondt ze toch wat aanwezig in de kamer.
Ja en wat doe je dan dan ga je naar wat anders kijken [emoji85][emoji85] sommige forumleden hebben ze gehoord en waren enthousiast wat er nog aan bas uitkwam.
Voor mij is alles keurig in balans.
Blijft jammer dat je niet kan langskomen Brutus.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bert, je hebt moeite met de (d)t.  :wink: Voor de rest ben je natuurlijk een topgozer.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50

Ik zie het nu pas.[emoji85][emoji85]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Aha....ik dacht jij een makkelijke vrouw had Bert  :-D geintje. Tja.....je keuze voor dit type speaker vind ik nog steeds opmerkelijk. Gezien de smaak die je in het verleden had, de uitspraak die je wel eens gedaan hebt of je toch mss beter de 804D3 had kunnen nemen (was bij mij thuis als ik me niet vergis en toen je net de sopra monitoren had).

Anyway.......klank is natuurlijk het belangrijkste en je moet natuurlijk wel wat te verwisselen hebben ik de set als het weer begint te kriebelen Bert  :wink: :-D

Idd jammer dat je zo ver weg woont (voor mij dan met mijn handicap), had heel graag je set(s) willen beluisteren.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Die Sopra monitoren zijn nog steeds het mooiste wat ik bij Bert heb mogen horen  :yes:. Benieuwd ben ik of de Harbeths dat gaan overtreffen.

Citaat van: Brutus op juli 02, 2019, 14:13:31
Aha....ik dacht jij een makkelijke vrouw had Bert  :-D geintje. Tja.....je keuze voor dit type speaker vind ik nog steeds opmerkelijk. Gezien de smaak die je in het verleden had, de uitspraak die je wel eens gedaan hebt of je toch mss beter de 804D3 had kunnen nemen (was bij mij thuis als ik me niet vergis en toen je net de sopra monitoren had).

Anyway.......klank is natuurlijk het belangrijkste en je moet natuurlijk wel wat te verwisselen hebben ik de set als het weer begint te kriebelen Bert  :wink: :-D

Idd jammer dat je zo ver weg woont (voor mij dan met mijn handicap), had heel graag je set(s) willen beluisteren.

bert50

Kom dan Robert [emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Dat doen we zekers weer een keer en jij deze kant op 👍🏻.

Citaat van: bert50 op juli 02, 2019, 19:22:02
Kom dan Robert [emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bert50

Dat doe ik graag weer jou kant op Robert.[emoji106][emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls