De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Leuke verslagen.. En altijd leuk zo'n M&G 8-)
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

bert50

Dank je Marcel en Jürgen voor de leuke verslagen ik vondt het weer een reuze gezellige dag met jullie wat kan een hobby toch leuk zijn .


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Waar ik erg benieuwd naar ben, is de MQA ervaring van de mede forumleden....... :yes:

jrm

Citaat van: bert50 op september 17, 2017, 09:39:59
Dank je Marcel en Jürgen voor de leuke verslagen ik vondt het weer een reuze gezellige dag met jullie wat kan een hobby toch leuk zijn .


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

:gp:

Grootste factor is de gastheer in een M&G  :yes:

bert50

Dank je Marcel ik doe mijn best [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

De combi van gastheer en gasten; via dit forum heb ik enkel positieve ervaringen betreft M&G's  :yes:.
Je kan een goede gastheer hebben, maar als er geen enkele klik met en/of tussen de gasten is, gaat het niet werken. Op ons Marantzforum zijn de meesten klaarblijkelijk behept met goede sociale vaardigheden.

Citaat van: jrm op september 17, 2017, 10:12:10
:gp:

Grootste factor is de gastheer in een M&G  :yes:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Citaat van: xander32 op september 17, 2017, 11:42:28
De combi van gastheer en gasten; via dit forum heb ik enkel positieve ervaringen betreft M&G's  :yes:.
Je kan een goede gastheer hebben, maar als er geen enkele klik met en/of tussen de gasten is, gaat het niet werken. Op ons Marantzforum zijn de meesten klaarblijkelijk behept met goede sociale vaardigheden.

Hi Robert, klopt, maar ik schreef ook de grootste factor, niet de enige factor...  :-D

xander32

Ook dat klopt weer  :yes:.

Citaat van: jrm op september 17, 2017, 12:55:03
Hi Robert, klopt, maar ik schreef ook de grootste factor, niet de enige factor...  :-D

Rob46

Citaat van: xander32 op september 17, 2017, 11:42:28
De combi van gastheer en gasten; via dit forum heb ik enkel positieve ervaringen betreft M&G's  :yes:.
Je kan een goede gastheer hebben, maar als er geen enkele klik met en/of tussen de gasten is, gaat het niet werken. Op ons Marantzforum zijn de meesten klaarblijkelijk behept met goede sociale vaardigheden.

:gp:

Rob46

Citaat van: jrm op september 17, 2017, 12:55:03
Hi Robert, klopt, maar ik schreef ook de grootste factor, niet de enige factor...  :-D

:gp:



lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zep

Citaat van: Rob46 op september 17, 2017, 09:44:28
Waar ik erg benieuwd naar ben, is de MQA ervaring van de mede forumleden....... :yes:

Wat opviel was dat een MQA track via Tidal minder goed klonk dan hetzelfde nummer in flac rechtstreeks vanaf de interne opslag van de Aurender. Volgens mij heeft Marcel dat ook zo ervaren.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*