De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Citaat van: bert50 op september 01, 2017, 17:38:44
Zou je Maandag de 11e kunnen Leo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ff checken in de agenda.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Mooi he, zo herkenbaar. Genieten maar.

Citaat van: bert50 op september 01, 2017, 15:49:39
Nou mensen na 7 uur ben ik er wel uit wat een GEWELDIGE speler is deze Aurender A10 zo mooi ik heb wat traantjes weggepinkt zeg , Dit is van een andere orde als de Na11 dat blijkt een mooie speler daar niet van.
Maar dit is bijzonder de rust en het analoge geluid de plaatsing ongelooflijk en dit al na 46 inspelen ik had hem Woensdag om 17.00 aangesloten en laat maar lekker spelen.
De app is ook geweldig net een iso bestand super audio gespeeld en net zo mooi net als de Tidal MQA bestanden klinkt geweldig zo mooi mocht je in de week van 11-9 tijd en zin hebben je kan komen luisteren als je wilt.
Nu gauw weer luisteren eerst wat water voor mijn ogen [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

bert50

Dank je Robert [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

#183
Citaat van: bert50 op september 01, 2017, 15:49:39
Nou mensen na 7 uur ben ik er wel uit wat een GEWELDIGE speler is deze Aurender A10 zo mooi ik heb wat traantjes weggepinkt zeg , Dit is van een andere orde als de Na11 dat blijkt een mooie speler daar niet van.
Maar dit is bijzonder de rust en het analoge geluid de plaatsing ongelooflijk en dit al na 46 inspelen ik had hem Woensdag om 17.00 aangesloten en laat maar lekker spelen.
De app is ook geweldig net een iso bestand super audio gespeeld en net zo mooi net als de Tidal MQA bestanden klinkt geweldig zo mooi mocht je in de week van 11-9 tijd en zin hebben je kan komen luisteren als je wilt.
Nu gauw weer luisteren eerst wat water voor mijn ogen [emoji1][emoji1]

Mooi Bert, ervaar je ook verschil met de X100L ?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

jrm

Dat maakt mij echt nieuwsgierig, traantjes wegpinken, Bert, het moet niet gekker worden  :-D :yes:

Cornelis1921

Citaat van: jrm op september 02, 2017, 01:55:57
Dat maakt mij echt nieuwsgierig, traantjes wegpinken, Bert, het moet niet gekker worden  :-D :yes:
"De tranen schoten hem in de broek", zou mijn maatje John gezegd hebben. :cry: :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

... psssst, onderschrift :wink:.

Citaat van: bert50 op september 01, 2017, 19:19:33
Dank je Robert [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bert50

Gelijk doen [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Mooi Bert en nu maar verder genieten van de complete set.........nu nog een keer andere speakers en je bent helemaal klaar  :-D :wink: Tja, we moeten Bert natuurlijk wel het gevoel geven dat hij nog naar wat andere hardware mag kijken  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Plus een scheiding dan nee ik laat het voorlopig [emoji12]zo 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Vandaag, samen met Rob46, te gast geweest bij Bert. Verslagje volgt nog maar eerste tip van de sluier.... notworthy notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zep

Citaat van: lo op september 12, 2017, 17:21:50
Vandaag, samen met Rob46, te gast geweest bij Bert. Verslagje volgt nog maar eerste tip van de sluier.... notworthy notworthy

Ben benieuwd, lo  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Rob46

#192
Vandaag naar Bert50 geweest voor een, ietwat spontane, Mini M&G. Ik werd wederom door de gastheer als eerste gast hartelijk ontvangen en al snel voorzien van een kopje overheerlijke koffie en een lekkere appelpuntflap.nl, erg lekker. Natuurlijk had ik de Aurender A10 al snel gevonden. Wat een mooie behuizing, in de zwarte uitvoering, slank en supermooi afgewerkt, voor de finesse op 4 mooie dempers rustend.

Tijdens mijn eerste visuele indruk van al dat moois kwam Leo (Lo) zich melden. Het was al weer een tijdje geleden dat ik Leo had gezien. Het was een vertrouwd weerzien beste forumleden. Goedlachs, en met een ferme handdruk ontvangen. Leo, voor mij een man met een zeer vriendelijke en open uitstraling, no nonsens. Nadat ook Leo was voorzien van de koffie en een appelpuntflap.nl kon de muziek, die al zachtjes op de achtergrond te horen was, naar een hoger volume gebracht worden. Vele muziek heeft de revue gepasseerd beste audio liefhebbers. En ook nu weer heb ik kennis mogen maken met interessante voor mij nieuwe muziek welke ik nog niet in mijn repertoire had, een welkome toevoeging en leuke bijkomstigheid van een M&G! Vandaag heb ik ook weer van enkele kippenvel momenten mogen genieten, wat gaaf dat muziek je een heerlijk gevoel kan geven, je emoties even kan aantikken. Dit bevestigd weer wat een mooie hobby ik (wij) heb(ben).   

Naast het luisteren van diverse muziek, was er ook tijd voor chitchat over Hifi, streamen, luidsprekers, aankopen (te snel), verkopen (te snel) maar ook de bevestiging dat het echt mogelijk is om jaren, lekker ontspannen met een onveranderde setup kunnen spelen. Geweldig om in goed en warm gezelschap over onze hobby en muziek te praten. Het enthousiasme en fanatisme droop er vandaag weer vanaf.

En ja, beste forummers, ook de cd speler heeft enkele cd's mogen afspelen. Cd speler? Ja, echt waar! Netjes gebruikmakend van de Toslink verbinding van een Pioneer cd speler (type mij onbekend) naar de DAC van de Aurender A10. En ook nu weer vond ik de muziek afkomstig van het cd'tje erg goed klinken. Ik wil dit toch weer even met nadruk vermelden. Een instap cd speler als loopwerk inzetten in combinatie met een mooie DAC muziek van het zilveren schijfje beluisteren; ik was onder de indruk. De muziek los van de speakers, een strakke plaatsing, fraaie detaillering en de rust in het geluidsbeeld. Mid, hoog en laag goed in balans, het klonk erg prettig in mijn oortjes; de DAC van de A10 muziekliefhebbers :kwijl:

Onze gastheer Bert had weer een heerlijke lunch geregeld. En voor de geïnteresseerde(n), anders deze alinea even skippen; het betrof een heerlijk broodje knakworst, afgetopt met kaas en ietwat mosterd  :-D

Ik kan niet anders concluderen dat de Aurender A10 een zeer goede match is in de audio keten van Bert. De A10 geeft nog meer rust in het geluidsbeeld, zet in zijn totaliteit een breed en ontspannen audio palet neer waar klassiek, pop en jazz muziek makkelijk hun weg vinden. Onvermoeibaar naar muziek luisteren met bovendien het gemak van een meer dan uitstekende app en DAC. Streamen op hoog niveau! Volgens mij een set die jaren dienst kan doen in huize Bert. Het enige wat er nu nog moet gebeuren is het gaan luisteren en genieten van de muziek notworthy 

De tijd vloog echt voorbij en het werd tijd om afscheid van Leo en Bert te nemen. Bert, wederom bedankt voor jouw gastvrijheid en de goede zorgen. Ik wens je oprecht heel veel (luister)plezier en ik zou jullie graag weer willen ontmoeten bij een volgende M&G, waar deze dan ook mag zijn!   

   

jowa

 :gp:
Leuk verslag.
Zo'n Pioneer speler kan echt heel goed zijn, vooral die met die stable platter loopwerken.


sjoek

Citaat van: jowa op september 12, 2017, 21:30:21
:gp:
Leuk verslag.
Zo'n Pioneer speler kan echt heel goed zijn, vooral die met die stable platter loopwerken.



:gp: +1
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.