De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: bert50 op augustus 30, 2017, 18:15:25
Nog even geduld

De eerste indrukken vinden we heel belangrijk, Bert....dus snel opschrijven  :yes:  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Ik heb amper geluisterd gisteravond kreeg ineens visite vandaag naar het Dolfinarium met kleinzoon ik laat de Aurender gewoon lekker spelen en hoop dat ik vanavond wat kan luisteren.
Morgen zijn wij thuis en kan ik lekker spelen wordt vervolgd [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Zep

Haha, het is soms toch storend dat sociale leven met een fanatieke audio hobby  :-P

Maar gefeliciteerd alvast, Bert  :-)
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Dank je Jürgen morgen er goed voor gaan zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Citaat van: bert50 op augustus 31, 2017, 07:01:26
Ik heb amper geluisterd gisteravond kreeg ineens visite vandaag naar het Dolfinarium met kleinzoon ik laat de Aurender gewoon lekker spelen en hoop dat ik vanavond wat kan luisteren.
Morgen zijn wij thuis en kan ik lekker spelen wordt vervolgd [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bert, je kleinzoon treft het met zo'n opa!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel luister plezier straks.

bert50

#170
We hebben er sind Zaterdag er nu 3 van die heerlijke kleine gasten   ik ga zo spelen ben benieuwd wat de Aurender nu brengt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Dat is 2x gefeliciteerd Bert, geniet van beide  hello hello
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

#172
Nou mensen na 7 uur ben ik er wel uit wat een GEWELDIGE speler is deze Aurender A10 zo mooi ik heb wat traantjes weggepinkt zeg , Dit is van een andere orde als de Na11 dat blijkt een mooie speler daar niet van.
Maar dit is bijzonder de rust en het analoge geluid de plaatsing ongelooflijk en dit al na 46 inspelen ik had hem Woensdag om 17.00 aangesloten en laat maar lekker spelen.
De app is ook geweldig net een iso bestand super audio gespeeld en net zo mooi net als de Tidal MQA bestanden klinkt geweldig zo mooi mocht je in de week van 11-9 tijd en zin hebben je kan komen luisteren als je wilt.
Nu gauw weer luisteren eerst wat water voor mijn ogen [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Citaat van: bert50 op september 01, 2017, 15:49:39
Nou mensen na 7 uur ben ik er wel uit wat een GEWELDIGE speler is deze Aurender A10 zo mooi ik heb wat traantjes weggepinkt zeg , Dit is van een andere orde als de Na11 dat blijkt een mooie speler daar niet van.
Maar dit is bijzonder de rust en het analoge geluid de plaatsing ongelooflijk en dit al na 46 inspelen ik had hem Woensdag om 17.00 aangesloten en laat maar lekker spelen.
De app is ook geweldig net een iso bestand super audio gespeeld en net zo mooi net als de Tidal MQA bestanden klinkt geweldig zo mooi mocht je in de week van 11-9 tijd en zin hebben je kan komen luisteren als je wilt.
Nu gauw weer luisteren eerst wat water voor mijn ogen [emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Kijk een mooie upgrade geworden dan, gefeliciteerd!!
Daar wil ik misschien wel gebruik van maken, van je uitnodiging bedoel ik... :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Zou je Maandag de 11e kunnen Leo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Sorry Bert....... redface Ik had je nooit met Aurender moeten laten kennismaken..... :-D

Rob46

Oh ja, en jij mij niet met de E600  :schater: nonono

bert50

Eigenlijk niet nu ben ik verslaafd  [emoji24][emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Uhhhhh Bert, ik kan je niet pm'en.....mailbox van jou zit vol. Gooi em effe leeg .... :lol:

bert50

Gedaan Rob


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls