De set van Bert50

Gestart door bert50, januari 09, 2012, 16:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

jrm


Zep

Citaat van: bert50 op augustus 29, 2017, 15:36:34
Zo vanmorgen de oren laten uitspuiten geen gein....

Speciaal voor de Aurender  :yes:

:-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

bert50

Niet helemaal maar toch goed voorbereid zijn [emoji106][emoji106] daar is niks mis mee [emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Faxe

Wat voor apparaat wordt het van Aurender?

bert50

Een A10 Faxe


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Mooie aanwinst, Bert. Alleen zonde dat hij in de verkeerde woonkamer beland. N.l. niet in de mijne.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Voor mij ook een jaarlijks gebeuren en dat is steevast een super upgrade voor nop  :-D.

Citaat van: bert50 op augustus 29, 2017, 20:28:18
Niet helemaal maar toch goed voorbereid zijn [emoji106][emoji106] daar is niks mis mee [emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

bert50

Daar kan geen kabel tegenop maar tegenwoordig 2 keer per jaar zo de Na11 staat ingepakt hij mag naar een nieuwe eigenaar [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: bert50 op augustus 29, 2017, 15:36:34
Zo vanmorgen de oren laten uitspuiten geen gein en morgen gaan we de Aurender ophalen jippie [emoji106][emoji1][emoji1]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bert zal hoe dan ook een verbetering horen t.o.v. de NA11 :-D :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Rob46

Kom er maar in Bert........ :yes:

bert50

[emoji1][emoji1] hij is binnen nu eerst wat cd's naar de harddisk kopiƫren van de Aurender dus even wachten nog ik weet het duurt voor mij ook lang .
Nog even geduld


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

DansaN


Brutus

Bert heeft de komende dag geen tijd, te druk met het vullen van de interne HHD van de streamer  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

CD's  :-o

Citaat van: bert50 op augustus 30, 2017, 18:15:25
[emoji1][emoji1] hij is binnen nu eerst wat cd's naar de harddisk kopiƫren van de Aurender dus even wachten nog ik weet het duurt voor mij ook lang .
Nog even geduld


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

jrm

Pompomdipom, het is stil,  :evil: