radiomarantz.com en radiodenon.com down

Gestart door brinka123, december 25, 2023, 11:35:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

brinka123

#15
Internet radio werkt weer.
Vtuner heeft het gefixed.
Radiomarantz.com en radiodenon.com zijn weer up.
PM80 MKII, CD63SE, VIFA Format (zelfbouw), CD1020, SR1020, Needle (zelfbouw)

Timlis

De server is bij mij weer online hoor, ik heb gewoon weer online radio👍

iMoose

Ook hier werkt het weer. Alleen moest ik de jaarlijkse bijdrage nog betalen (ieder jaar rond de Top2000 :wink: ). Dit is nu $6,-- geworden. Verdubbeling dus :-(

Frits Denon

Hoe kom je erachter dat je weer moet betalen? Als de zenders foetsie zijn? Dus het kan ook een simpele verkoop truc zijn?

Ik heb het vorig jaar, of eerder, gedaan geloof ik. Is dan toch eigenlijk een abbo? Waarom krijg je dan geen bericht?

Moet maar eens gaan uitzoeken hoe dit zit, gelukkig heb ik nog FM. Misschien maar zo houden als ik niks meer ontvang, omdat ik nog (onwetend) niet weer betaald heb.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

iMoose

Het is inderdaad een doorlopend abo. Alleen was mijn creditcard verlopen in september dit jaar. Daardoor was er geen betaling gedaan en het abonnement stopgezet. Heb hier overigens nooit een mail over gehad van vtuner maar dat kwam nu boven. Overigens kreeg ik vorig jaar ook een melding dat ik een abonnement moest nemen. Dat heb ik toen gedaan en een mail gestuurd dat ik al een abonennement had. Er is toen $3 van het dubbele abonnement gerestitueerd op mijn CC.

Frits Denon

Citaat van: iMoose op december 27, 2023, 17:44:21Het is inderdaad een doorlopend abo. Alleen was mijn creditcard verlopen in september dit jaar. Daardoor was er geen betaling gedaan en het abonnement stopgezet. Heb hier overigens nooit een mail over gehad van vtuner maar dat kwam nu boven. Overigens kreeg ik vorig jaar ook een melding dat ik een abonnement moest nemen. Dat heb ik toen gedaan en een mail gestuurd dat ik al een abonennement had. Er is toen $3 van het dubbele abonnement gerestitueerd op mijn CC.

Okay, er is dus toch iets van klantenservice. Dat is mooi. Heb je een link voor mij van de internetpagina of het mailadres? Wellicht ook handig voor de andere gebruikers hier.

Zal vanavond internetradio op mijn Denon DNP 720ae checken of het nog / weer werkt.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

iMoose

Ik heb contact gehad via: support@vtuner.com

Reactie duurde wel even en was weinig informatief. Enkel de melding dat mijn betaling voor het dubbele abonnement was gecrediteerd.

brinka123

#22
Idd is $6 geworden...
PM80 MKII, CD63SE, VIFA Format (zelfbouw), CD1020, SR1020, Needle (zelfbouw)

Frits Denon

Moest even opnieuw verbinding (bedraad) maken met mijn Ziggo modem en ik had weer Sublime.

Of ik betaal zie ik niks van. Wel een keer betaald bij de eerste keer aanmelden toen 3 dollar.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Frits Denon

#24
Als ik op de site kijk https://vtuner.com/ zie ik nergens waar je je kunt aanmelden voor een abonnement voor de Denon. Of zie ik iets over het hoofd?

Toch even doorgezocht en gevonden: https://denon.vtuner.com/setupapp/denon/asp/AuthLogin/SignIn.asp

Voor Marantz Denon even veranderen in Marantz.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4