De set van Renes 59

Gestart door renes59, januari 03, 2010, 15:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

#525
Citaat van: Paul op februari 10, 2019, 17:51:16
Ik begrijp de mods. Punt uit geen discussie over politiek, hoogtes van uitkeringen etc etc...... en je persoonlijke drama's.
Dat gezien er verschillen zijn in audio beleving en dan vooral over het te besteden budget kan bij sommige zeer doen.

Dit is een forum specifiek op Marantz gericht en daar moet je het mee doen.

De rest niet gerelateerd wil ik hier buiten laten dus voor dit forum niet belangrijk.

Punt uit betekent een aanslag op de vrijheid van meningsuiting. Als jij mod zou zijn zal er weinig tekst van anderen over blijven. Schrap om te beginnen dan maar café de dikke elco.

joep

Als je aan dit forum deel wil nemen dien je je aan de forum regeltjes te houden. Voorzien die daar niet in dan is het aan de heren moderatoren om een uitspraak in deze te doen. Iedereen staat vrij het daar niet mee eens te zijn en zijn tijd elders door te brengen. Vrijheid van meningsuiting heeft hier niets mee te maken. Forum moet leefbaar blijven en dienen waartoe het is opgericht.

Rob46

Citaat van: joep op februari 10, 2019, 20:17:38
Als je aan dit forum deel wil nemen dien je je aan de forum regeltjes te houden. Voorzien die daar niet in dan is het aan de heren moderatoren om een uitspraak in deze te doen. Iedereen staat vrij het daar niet mee eens te zijn en zijn tijd elders door te brengen. Vrijheid van meningsuiting heeft hier niets mee te maken. Forum moet leefbaar blijven en dienen waartoe het is opgericht.

Dat zeg ik Joep, schrap dan maar café de dikke elco want 'kroegentaal' zou dan ook niet meer mogen?

Paul

De forumregels zijn hier van toepassing net als de verkeersregels waar een ieder zich aan moet houden.

Heeft niks met mijn persoonlijk denken over wat hier gebeurt te maken.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: joep op februari 10, 2019, 20:17:38
Als je aan dit forum deel wil nemen dien je je aan de forum regeltjes te houden. Voorzien die daar niet in dan is het aan de heren moderatoren om een uitspraak in deze te doen. Iedereen staat vrij het daar niet mee eens te zijn en zijn tijd elders door te brengen. Vrijheid van meningsuiting heeft hier niets mee te maken. Forum moet leefbaar blijven en dienen waartoe het is opgericht.
Dank je Joep.
Ik wil Cor dan ook weer verzoeken om zich te houden aan de afspraken die wij reeds lange tijd geleden gemaakt hebben.
Wij hebben inderdaad met twee maten gemeten, maar er komt een moment dat wij dat niet meer doen.

Zodra er  af en toe een beetje uitgeweid wordt vinden wij dat echt geen probleem, maar er zijn grenzen, en Cor kent deze.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

renes59

Ach, als het over  "Auto's met sleurhutten" mag gaan kan het ook over "Cor's probleem en schrijft daarover" gaan. Van mij mag het.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Dit topic heet "De set van Renes59", die ziet er zo uit en klinkt zoals ik het mooi vind :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

jrm

Citaat van: joep op februari 10, 2019, 20:17:38
Als je aan dit forum deel wil nemen dien je je aan de forum regeltjes te houden. Voorzien die daar niet in dan is het aan de heren moderatoren om een uitspraak in deze te doen. Iedereen staat vrij het daar niet mee eens te zijn en zijn tijd elders door te brengen. Vrijheid van meningsuiting heeft hier niets mee te maken. Forum moet leefbaar blijven en dienen waartoe het is opgericht.

Ben ik met je eens, maar..... het schort af en toe wel aan enig respect naar de forumleden als deze om op heldering vragen. Heb ik helaas mogen ondervinden.

@Rene, leuke set en dat je daar ook langere tijd van kan genieten.

jrm

Heb je tijd kom een keer luisteren.

Om Joep's draadje niet te vervuilen heb ik je uitnodiging hier geplakt en mijn antwoord is: Ja graag, maar moet even kijken wanneer. Ik ga eerst naar Bert en dan naar Robert, wordt dan mogelijk ergens in april als het je uitkomt.

renes59

Citaat van: jrm op februari 16, 2019, 10:51:27
Heb je tijd kom een keer luisteren.

Om Joep's draadje niet te vervuilen heb ik je uitnodiging hier geplakt en mijn antwoord is: Ja graag, maar moet even kijken wanneer. Ik ga eerst naar Bert en dan naar Robert, wordt dan mogelijk ergens in april als het je uitkomt.
Geen probleem, je bent welkom. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

Citaat van: renes59 op februari 16, 2019, 11:17:13
Geen probleem, je bent welkom. :-D
Ha die René, ik ook misschien weer een keertje, en mocht ik met Marcel mogen meerijden, dan...  notworthy byebye (@jrm/@renes59)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Citaat van: Cornelis1921 op februari 16, 2019, 11:48:43
Ha die René, ik ook misschien weer een keertje, en mocht ik met Marcel mogen meerijden, dan...  notworthy byebye (@jrm/@renes59)
Welkom  :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

... ook ik zou nog graag een keer op jouw uitnodiging in gaan Rene, wellicht kunnen we tot één datum komen?
Dan heb je slechts één keer al die ellende in huis rond lopen  :-D.

Citaat van: jrm op februari 16, 2019, 10:51:27
Heb je tijd kom een keer luisteren.

Om Joep's draadje niet te vervuilen heb ik je uitnodiging hier geplakt en mijn antwoord is: Ja graag, maar moet even kijken wanneer. Ik ga eerst naar Bert en dan naar Robert, wordt dan mogelijk ergens in april als het je uitkomt.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Citaat van: xander32 op februari 16, 2019, 13:10:51
... ook ik zou nog graag een keer op jouw uitnodiging in gaan Rene, wellicht kunnen we tot één datum komen?
Dan heb je slechts één keer al die ellende in huis rond lopen  :-D.
Dat is een goed idee, jullie zijn welkom. In april was een optie van JRM, ik kan.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.