Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stadium III

mooi dat je de UD al binnen hebt

De mijne staat al appart bij de dealer maar wil hem tegelijk gaan halen met de SR
En voor de mooie prijs wil ik eigenlijk best wel een week wachten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Nog een week doorbijten Rob....... hou vol :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

r_flagg

volhouden jongen! Het wachten zal zeker beloond worden

Dit weekend hebben de kids zich helemaal lekker gekeken naar Pirates o.t. Caribbean
Was weer een hele nieuwe beleving voor ze........ en voor papa  HB
beginnend marantz liefhebber dus.. lompe vragen te verwachten
- reciver: RS7002
- bron: DV7001
- TV: Samsung PS50B650
- speakers: Mission M73 -M72 - M7c1

Marantz 81

het valt niet mee dat wachten ,inmiddels zelf ook al 1,5 week aan het wachten op de bestelde sub

ben je al gewend rob zonder apparatuur  frusty

Stadium III

Hou op man word met de dag gekker  :-o

Vandaag naar Marantz zelf gebeld en kreeg te horen dat er wel een levering geweest is  hello

Dus nu de dealer mij nog bellen en jeuj here we go !!!

Maar goed wachten duurt altijd lang

En als ik het heb dan zal ik eens wat mooie foto's door nouki laten maken !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

@Rob Ook al zo'n lekker geduldig type hahahahahahah, normaal, als ik wacht op een bestelling lig ik twee dagen kwijlend op de deurmat op de postbode te wachten tot hij/zij mijn bestelling komt brengen.
:schater: :schater: :schater:

Stadium III

Geduld is nu voort wel op
Anouk is er voort ook wel klaar mee dus ze mist het wel  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

JohnWx

ik zou op zoek gaan naar een merk wat altijd op voorraad is


het lijkt er ook nog op als je ogen beetje dicht knijp


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Citaat van: jwx op januari 26, 2011, 08:57:36
ik zou op zoek gaan naar een merk wat altijd op voorraad is


het lijkt er ook nog op als je ogen beetje dicht knijp



:-D HB
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Remco

Je zult vast een 'vaste dealer' hebben, ...ik heb 'm vorige week woensdag na een rondje bellen "(...) nee meneer, Marantz levert slecht uit op dit moment!", "Levering zal nog ongeveer 2 weken duren (...)" en "Eind van de maand, begin februari verwachten we 'm weer hoor!" opgehaald bij nota bène de Media Markt, daar liggen ze gewoon op voorraad althans toen ik belde. Prijs nog iets naar beneden gekletst, altijd een leuk spel bij de MM ..."ik ben toch niet gek!".

Alleen ûh, de omgeving Arena bleek een vestingstad en parkeergarage was gesloten in verband met voetbal...  violent1 clown1

Het is een erg fijne disc-speler trouwens, start lekker snel op en maakt nauwelijks geluid. Ik ben er blij mee!  pompom

Hoop dat je 'm snel in huis hebt!!
NR1501N (Klipsch HDT300) / UD5005N

Stadium III

ZE HEBBEN GEBELD HET IS BINNEN EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

jammer dat ik me eigen nog te ziek voel om het op te halen maar dat laten we nouk wel doen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

still life

zul je de sr wel kunnen liften? clown1
ondanks de ziekte, veel plezier nog met de aansluiting weldra.. :yes:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300