Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Ook de muziek gaat altijd door hier. :-D
Gisteren aangeschaft.

Porcupine Tree - Deadwing

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Totofan

Gisteren aangeschaft op Bleu ray 10000 BC
                                 Cd van James Taylor - Greatest hits
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

HiFi gek

Inmiddels is aangeschaft .


Roger Waters  -  Amused to Death   ( cd )



Het is inderdaad wel een bijzondere ervaring met die opname techniek Q SOUND .
Zo hoor ik letterlijk naast mij die mensen praaten wat op 3/4 van de cd doorgaat , alsof er iemand naast mij in de bank in mijn oren zit te praten .
Loeiende koeien, alsof ikzelf in een weiland staat en de koeien 30 meter verderop staan te loeien , heel bijzondere ervaring .
Een trein die vanuit de verte aan komt denderen vanuit het linker kanaal en dan vlak voor je langsraast en verdwijnt in het rechter kanaal .

Zo zijn er nog wel een aantal dingen die mij nu even niet te binnen schieten  .




Groeten EDWIN  B 

Stadium III

Citaat van: Totofan op augustus 02, 2009, 10:12:30
Gisteren aangeschaft op Bleu ray 10000 BC
                                 Cd van James Taylor - Greatest hits

Mooie film 10.000 BC en dan met de mamoets  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Na goeie recenties van Rob   heeft Maarten Wall-E meegebracht   pompom


gaat nu de speler in  :roll:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

Citaat van: Vlearmoes op augustus 03, 2009, 20:08:41
Na goeie recenties van Rob   heeft Maarten Wall-E meegebracht   pompom


gaat nu de speler in  :roll:

En ?

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Totofan

Vandaag aangschaft, zoals vele hier de laatste tijd :-D Roger Waters - Amused to Death

En ik was van de week in leeuwaarden en daar een 3 tal cd's gescoord van Journey -Infinity
                                                                                                                 Journey 
                                                                                                                 Generations
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

HiFi gek

Citaat van: Totofan op augustus 08, 2009, 16:33:54
Vandaag aangschaft, zoals vele hier de laatste tijd :-D Roger Waters - Amused to Death

En ik was van de week in leeuwaarden en daar een 3 tal cd's gescoord van Journey -Infinity
                                                                                                                 Journey 
                                                                                                                 Generations


En , onder de indruk van Roger Waters - Amused to Death ?


Groeten  EDWIN  B

drees62

#400
Citaat van: HiFi gek op augustus 02, 2009, 10:51:57
Inmiddels is aangeschaft .


Roger Waters  -  Amused to Death   ( cd )


Een trein die vanuit de verte aan komt denderen vanuit het linker kanaal en dan vlak voor je langsraast en verdwijnt in het rechter kanaal .


Groeten EDWIN  B  


Edwin, is dit niet de arreslee die je hoort aan het begin van track 8? Dat nummer wat begint met de klappen van de houthakker.
Overigens zingt bijv. op track 11 Don Henley van de Eagles de tweede stem.

Verdere wetenswaardigheden over deze bijzondere cd, die ik overigens al een jaartje of 10 thuis heb  :wink: kun je vinden op:

http://www.positive-feedback.com/Issue18/waters.htm

of vertaald:

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://www.positive-feedback.com/Issue18/waters.htm&ei=ZTkESvGZDMTL-AbD8uiSAw&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DAmused%2Bto%2BDeath%2Bspeaker%2Bposition%26hl%3Dnl%26sa%3DG

Have fun!!  :yes: notworthy

HiFi gek

Citaat van: drees62 op augustus 09, 2009, 00:39:49

Edwin, is dit niet de arreslee die je hoort aan het begin van track 8? Dat nummer wat begint met de klappen van de houthakker.



Je hebt helemaal gelijk .

Ik zag de arreslee aan voor een trein , best stom van mij want je hoord ook diverse paarden in die track .


Groeten  EDWIN  B

Paul

Citaat van: HiFi gek op augustus 09, 2009, 19:34:29
Ik zag de arreslee aan voor een trein.
Groeten  EDWIN  B
Haha ....kom ik met de kerst bij jouw in de straat kijken. :-D :wink: :roll: clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

gerard

Citaat van: HiFi gek op augustus 09, 2009, 19:34:29
Ik zag de arreslee aan voor een trein , best stom van mij want je hoord ook diverse paarden in die track .

:schater:  Ehh, best wel sneu eigenlijk dat je die verschillen niet goed hoort op zo'n setje... :roll:

Sorry edwin, kon het niet laten  :-D :-D :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Totofan

Citaat van: HiFi gek op augustus 08, 2009, 22:11:51

En , onder de indruk van Roger Waters - Amused to Death ?


Groeten  EDWIN  B


Ik heb nog geen tijd gehad om te luisteren redface redface redface redface redface redface
Komt ook dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, maar dat is en ander verhaal, gelukkig gaat het weer wat beter
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next