Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

NB en 34 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op juni 30, 2009, 19:43:06
volgens mij worden er wereldwijd echt heeeeeeeel veel CD,s verkocht van Micheal Jackson zat net bij bol.com te kijken allemaal lange levertijden sommige zelfs 6 weken  :-o

ze hadden 26 juni alweer een nieuw album uitgebracht   King of Pop  :-)

Valt er voor zijn kinderen dan misschien toch nog een aardige grijpstuiver te erven...alhoewel??? :|
De moeder van MJ krijgt de voogdij en ik hoorde pa Jackson vandaag op de radio zeggen dat de kinderen een normale opvoeding gaan krijgen. :-o
Hopelijk laat ie dit keer zijn broekriem om zijn broek zitten. Loser....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Totofan

Vandaag gekocht bij Plato Utrecht, Journey - Arrival.
Ze zijn verhuist naar de voorstraat in Utrecht,net buiten het centrum, een mooie grote winkel geworden, en veel keus. :yes:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

HiFi gek

Citaat van: HiFi gek op juni 10, 2009, 21:00:54
Heb net gelezen dat RICKIE LEE JONES  een nieuwe sacd heeft , ik ga deze binnenkort bestellen .


Rickie Lee Jones -- Pirates     ( SACD op het Label : Mobile Fidelity )



Groeten  EDWIN  B



Inmiddels is de SACD binnen van : Rickie Lee Jones -- Pirates      ( SACD , label - Mobile Fidelity )


Groeten  EDWIN  B

Totofan

Gisteren aangeschafd:
 

Chickenfoot - Chickenfoot
Mike Oldfield - Element The best of
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Paul

Twee al wat oudere cd,s maar omdat ik ze nog niet had zijn ze voor mij nieuw.

Miles Davis en Steely Dan.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HiFi gek

Citaat van: Paul op juli 19, 2009, 15:52:28
Twee al wat oudere cd,s maar omdat ik ze nog niet had zijn ze voor mij nieuw.

Miles Davis en Steely Dan.






Die van Steely Dan heb ik op sacd , erg mooie muziek alleen  is de opname niet van audiofiele kwaliteit , maar ik geniet er niet minder om .

Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Heb weer een nieuwe SACD 

Denon High end audiophile demo sacd - 1st edition

Het label is : STS-Digital van Fritz de With .



Groeten  EDWIN  B

Totofan

Vandaag een Bleu Ray gekocht Rambo 4 voor € 10,00
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

drees62

Citaat van: HiFi gek op juli 19, 2009, 20:08:31

Die van Steely Dan heb ik op sacd , erg mooie muziek alleen  is de opname niet van audiofiele kwaliteit , maar ik geniet er niet minder om .

Groeten  EDWIN  B


Die van Steely Dan niet audiofiel? Deze CD staat juist bekend om de perfecte wijze van produceren en opnemen. Bij mij klinkt ie in ieder geval geweldig, maar ik heb dan ook de gewone CD. Daarnaast vind ik hun muziek helemaal te gek en tijdloos.
Zat er juist over te denken om de SACD ook nog te scoren maar ga nu twijfelen.


Paul

Citaat van: drees62 op juli 21, 2009, 19:16:01

Die van Steely Dan niet audiofiel? Deze CD staat juist bekend om de perfecte wijze van produceren en opnemen. Bij mij klinkt ie in ieder geval geweldig, maar ik heb dan ook de gewone CD. Daarnaast vind ik hun muziek helemaal te gek en tijdloos.
Zat er juist over te denken om de SACD ook nog te scoren maar ga nu twijfelen.


Ben het helemaal met eens, een niks mis mee cd met goede muziek.  :-D pompom byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Ik denk dat Edwin door al zijn SACD's soms de lat wel erg hoog legt. SD staat bij ook bekend om hun zeer goed klinkende CD's. Zelfs het oudere werk steekt wat dat betreft boven de gemidedelde moderne opname uit.
Luister maar eens naar Aja uit 1977!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 21, 2009, 20:51:31
Ik denk dat Edwin door al zijn SACD's soms de lat wel erg hoog legt. SD staat bij ook bekend om hun zeer goed klinkende CD's. Zelfs het oudere werk steekt wat dat betreft boven de gemidedelde moderne opname uit.
Luister maar eens naar Aja uit 1977!!
Ben ik blij dat ik wat ouwe zooi in m,n audio rack heb staan dan hoor ik de verschillen niet zo goed.  :angel: :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Gaat mij ook zo Paul. Net als ons aller JC ooit al zei: Elk nadeel hep z'n voordeel.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

#374
Citaat van: WimPeu op juli 21, 2009, 20:51:31
Ik denk dat Edwin door al zijn SACD's soms de lat wel erg hoog legt. SD staat bij ook bekend om hun zeer goed klinkende CD's. Zelfs het oudere werk steekt wat dat betreft boven de gemidedelde moderne opname uit.
Luister maar eens naar Aja uit 1977!!

Ook heel mooi, net als "The Nightfly" van Donald Fagen. Een audiofiel meesterwerkje!!
Gister nog het origineel gekocht (had 'm op CD-R  nonono) bij de MM voor 6 Euri.