Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.


Marantz 81

recentelijk gekocht :

Chicane - Giants


Vandaag bij V&D gekocht :

Nelly Furtado- The best of
Joss Stone - 2 cd limited edition ( mind body&soul / the soul sessions )
Joe jackson - stepping out
Lady antebellum- Need you now
Golden Earring - Naked
Mark Knopfler- Privateering

BBC Earth Bleuray - Siberian Tiger
BBC Earth Bleuray - New Guinea



Gelijk met chicane besteld maar lange levertijd ,komen morgen binnen :

Doobie brothers - Listen to the music
Tiesto - In search of Sunrise 5

jowa

Mooi lijstje.

Ik heb zelf de laatste tijd meer Blurays besteld.
Wel van de week nog de live cd van Jonathan Jeremiah: Gold Dust.

Moet nog binnen komen vanuit de USA. De cd kost daar €10, hier in NL bijna het dubbele.
En dan ook nog eens geen shippingkosten van de USA.

cz79

Per toeval tegen aan gelopen:

alle 55 CD/SACD's van Bach Collegium Japan (o.l.v. Masaaki Suzuki, de gereformeerde Japanner :-)) met alle Cantatas van JS Bach

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op januari 04, 2014, 09:12:45
Per toeval tegen aan gelopen:

alle 55 CD/SACD's van Bach Collegium Japan (o.l.v. Masaaki Suzuki, de gereformeerde Japanner :-)) met alle Cantatas van JS Bach
Gefeliciteerd bofkont! :-)
Wat jij ervoor betaald hebt durf jij zeker hier niet te zeggen? :-D
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Vannacht, n.a. dat ik het wereldnummer 'I need you' op Radio3FM gehoord had, het album 'Moon Safari' van het Franse duo Air besteld. €3,00 + €1,99 (servicebijdrage) bij Bol.com (Tweedehands - "Goed").
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


Faxe

Heb hem zojuist even geqobuzed. Klinkt wel lekker.

Marantz 81


jowa

Gister binnen gekregen:

  • Oblivion (Blu-ray)
  • Les Misérables (2012) (Blu-ray)


audiof. zonder budget

Miles Davis; kind of blue.... en dan nog gewoon op CD
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Marantz 81

#3329
Citaat van: jowa op januari 07, 2014, 10:57:58
qobuz: music-streaming
Iets voor jouw?  :-)

Waarom dan van die vage termen  :| :eerie:

Ja streaming is makkelijk ,maar ik doe liever een cd in de lade pak het hoesje en ga lekker luisteren

Ben niet zo van het zogenaamde moderne leven waarin men denkt zoveel vooruitgang geboekt te hebben , de ene burn out na de andere  nopompom omdat men zichzelf geen moment rust gunt  :no: zodra die smart Phone afgaat direct het ding bij de hand pakt wat men ook aan het doen is

Ik heb een gewone telefoon waarmee je kunt bellen en sms ,als ik aan het eten of muziek luisteren ben laat ik hem lekker gaan en zien ik het later wel  byebye