Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Niber op maart 10, 2012, 19:57:49
Aah nog een Lanegan liefhebber!!

En wat vindt je van de plaat? Ik vind het weer prima geslaagd.  :yes:
Ik kende deze beste man (& band) niet maar het is een mooie aanvulling van mn collectie 8-). Een heel divers album: heerlijke blues (-rock) en singer-songwriter tracks. En een fijne stem om naar te luisteren.

Niber

#1936
Citaat van: xander32 op maart 12, 2012, 19:33:34
Ik kende deze beste man (& band) niet maar het is een mooie aanvulling van mn collectie 8-). Een heel divers album: heerlijke blues (-rock) en singer-songwriter tracks. En een fijne stem om naar te luisteren.

Check dan ook eens "The Gutter Twins".
Dit is een project van Mark Lanegan samen met Greg Dulli (Afghan Whigs, Twilight Singers).
Ooit een hekel aan elkaar, daarna door de drugsverslavingen van beide mannen goede vrienden geworden en hebben ze elkaar er weer boven op geholpen.

* Edit: Ik zit nu zo mooi de namen van Dulli's bands op te schrijven, maar vergeet ook zeker "Screaming Trees" niet. Dit is de band van Langegan...Nog een bescheiden hitje gehad zelfs.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Zweef

Dit is, realiseer ik me, wellicht het beste topic ooit, van welk forum dan ook.

Nog nooit zoveel leuke muzieksuggesties ergens bij elkaar gevonden :wink:

Dank aan allen daarvoor!
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

Paul

Citaat van: Zweef op maart 12, 2012, 20:09:25
Dit is, realiseer ik me, wellicht het beste topic ooit, van welk forum dan ook.

Nog nooit zoveel leuke muzieksuggesties ergens bij elkaar gevonden :wink:

Dank aan allen daarvoor!
Dank je dat dacht ik op 16 juni 2007 ook.  :-D :schater: notworthy
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Ik heb vrijdag natuurlijk de nieuwe Springsteen meegenomen. Behalve dat het een van zijn betere werken is (Zo puur en afwisselend heb ik hem nog niet eerder gehoord) is ie ook nog een heerlijk opgenomen en zeker niet platgewalst door de Loudness terreur.


http://www.youtube.com/watch?v=M3Bz0d2xm7U



Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Wadaiko Ichiro, de Japanse variant van Circle Percussion

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op maart 13, 2012, 20:12:01
Wadaiko Ichiro  pompom, de Japanse variant van Circle Percussion

mmm. het wordt steeds moeilijker om weg te blijven  HLP

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#1942
 :yes: Cornelis1921 doet aan discofiele downgrading. Eerst Pink Floyd's 'Umma Gumma' tweedehands in de 1994 Original Recording Remaster gekocht. Daarna Led Zeppelin IV O.R. uit hetzelfde jaar en onlangs van de eerstgenoemde band ook nog eens 'Dark Side of the Moon', waarvan ik de SACD ooit in mijn bezit gehad heb, en 'Wish You Were Here, beiden ook O.R. 1994. Al deze CDs tegen vriendelijke prijsjes gekocht bij Plato/Leiden.
Daarnaast ook nog werk van Uriah Heep, Deep Purple, Simple Minds en The Doors in een archaïsche remanstering gekocht in eerder stadium. Ook deze bij Plato. Eventueel jewel casing vervangen en ze zijn weer 'als nieuw'. Dat zijn nog eens Compact Discs met een verleden, een beetje verleden volgens SMarcel.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

Vandaag is mijn gratis test CD binnen gekomen.
CD is van Mutrox ( Tip van Leo )

Heb hem nog niet afgespeeld, helaas geen tijd.
Zal wel in het weekeind gebeuren.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jrm

Leuk een bezoekje van een medeforumlid, dan ga je weer eens wat aanschaffen:



en


lo

Geniet ervan  :yes:
Hebben we denk ik bij mij ook nog gedraaid. Heb het opgeschreven maar nog niets mee gedaan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Dat denk ik ook!

De laatste is een SACD versie......alleen even wachten op de boot......uit Amerika

lo

Hahaha... och dan heb je nog wat in het verschiet.
Ik zal mijn "briefjes" eens bij elkaar zoeken, had van @bert50 ook nog een aantal titels opgeschreven en van Arjan ook. Hmmmmm...... ik moet bij de les blijven :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Gaat toch aardig wat tijd inzitten in zo'n hobby:

- luisteren bij mede forummers
- luistersessie bij je thuis
- luistersessie bij winkels
- moderaten op een forum

dan mag je inderdaad wel wat vergeten c.q. minder bijhouden  :-D

cz79

Heb je Hugh Masekela op SACD besteld  :kwijl: dan moet je hem wel een keer meenemen hier naar toe want dan kunnen we een 1 op 1 vergelijk doen met de normale CD