Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 22:38:18
BTW Rene..Ken jij deze band ook?

http://www.longwayblues.nl/
Nee ik ken ze niet. Ik zou me niet vervelen bij hun, daar kom je de avond wel mee door.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Ze komen 16 september op het festival wat ik organiseer in Donderen. Spelen ze van 21:00uur tot een uurtje of 00:00. Mocht je je vervelen kan ik dat feestje van harte aanbevelen.

www.donderslaglive.nl
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Ik verblues niet.
Nu zaterdag 10 september Take Root in Groningen. Dit jaar met niet al te grote namen, gelukkig niet die vallen mij elk jaar tegen.


Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 22:51:49
Ze komen 16 september op het festival wat ik organiseer in Donderen. Spelen ze van 21:00uur tot een uurtje of 00:00. Mocht je je vervelen kan ik dat feestje van harte aanbevelen.

www.donderslaglive.nl
Ik heb het wel even genoteerd in mijn agenda
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Niber

Citaat van: renes59 op september 03, 2011, 22:52:01
Ik verblues niet.
Nu zaterdag 10 september Take Root in Groningen. Dit jaar met niet al te grote namen, gelukkig niet die vallen mij elk jaar tegen.

Ik weet niet of je hem kent, maar ga sowieso kijken bij "Israel Nash Gripka". Echt te gek... notworthy
Enne "Megafaun" en "the tallest man on earth" zijn ook aanraders.

Sowieso goed concept natuurlijk. En dit jaar in mn vrije weekend!!  pompom

Mocht jij tips hebben hoor ik ze ook graag natuurlijk!!  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

renes59

#1266
Op Take Root vermaken wij ons altijd prima. The tallest man on earth is inderdaad een aanrader, stond 2 jaar geleden ook in Groningen op Take Root. Nu in de grote zaal, of dat wat wordt weet ik niet, heb mijn twijfel.
Komt nog bij dat op Take Root meer blues wordt gespeeld dan tijdens de Bluesnacht. :yes: In dat genre the Sultans of Slide.
Jolie Holland lijkt mij ook wel wat. Wij beginnen met Morgan O'Kane, dat soort muziek spreekt mij wel aan.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

 pompom :-) :-) :-) hello
'To Watch the Storms' van Steve Hackett is binnen. Eerste luisterindrukken: deze CD is erg goed!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32



Prachtige blues-plaat. ik kan niet wachten totdat deze binnen is :mrgreen:.


Sander.

Lars86

heerlijke plaat xander32 :) heb hem van een vriendin gehad voor mijn verjaardag!
Het titelnummer  HB!!

Voor de blues(rock)liefhebbers luister eens hier naar:

Woody & Paul - The Joker Baby (zit op mn werk geen youtube kan vinden)

dmeerpa

Enkele weken terug : Lord Of The Rings - The Motion Picture Trilogy (Extended edition) op Blu-Ray.


En vandaag in pre-order : Star Wars - The Complete Saga op Blu-Ray.

Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Zoldar

LOTR blu rays zijn fijn. verwacht geen uber strakke beeldkwaliteit maar wel veel meer detail in costuums en harnassen.

wat voor versie van de originele star wars films staan er trouwens op blu ray?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

dmeerpa

Citaat van: Zoldar op september 05, 2011, 21:37:36
LOTR blu rays zijn fijn. verwacht geen uber strakke beeldkwaliteit maar wel veel meer detail in costuums en harnassen.

wat voor versie van de originele star wars films staan er trouwens op blu ray?

Het is een aangepaste versie. Versie 2011 genaamd. Zo is in deel 1, een nieuwe CGI gebruikt om Yoda te vervangen die in de oorspronkelijke versie een pop was.
Het is dus zeker niet de originele bioscoop versie. Ook muziek zou niet de originele zijn. Er zou ook in de dialoog een aanpassing ergens zijn. En wat extra beeldmateriaal dat zou zijn toegevoegd aan de film.
Voor mij gaat het vooral om het verhal, beeld en het geluid. Ben niet een Star Wars fan, want de echte vinden die wijzigingen een doodzonde. Ik las zelfs dat ze de Blu-Ray versie willen boycotten.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Zoldar

nou ja het is geen religie of zo. maar han schoot eerst  :mrgreen:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Musicman

#1274
Ik heb een aantal soundtrack albums in m'n bezit gekregen.
Het is altijd lekker lekker , om eens wat anders te horen.......en zeker via mijn set!!

Buiten dat, ga je (als je de albums goed heb beluisterd) ook iets anders de films bekijken.

De albums zijn wel van films die ECHT te gek vind. :wink:

-Soundtrack albums zijn van: "Red Dragon", "Se7en", "Gladiator", "Sherlock Holmes", "Pirates of the Carr."

Ik heb al lekker zitten luisteren en vele stukken klinken als een muzikale orgasme......euh, ik bedoel dat het lekker klinkt!! redface



GR, Pat
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels