Kwaliteit MARANTZ DV-12S2

Gestart door jowa, november 15, 2011, 16:22:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Morgen avond kan ik er meer over vertellen  :wink:  shutup  :angel:

jowa

#31
Vanavond in Arnhem de DV-12S2 opgehaald.
Hij stond al te spelen bij binnenkomst op een absoluut indrukwekkende set met als letterlijk hoogtepunt een set B&W 800D3 luidsprekers.

Na lekker geluisterd te hebben, dat heb je als de verkoper ook een muziekliefhebber is, de speler betaald en compleet met doos en accessoires mee genomen.

Na thuiskomst de doos naar boven gesjouwd, best wel wat gewicht, en daarna maar eerst de hond uitgelaten.

Nu eindelijk tijd gehad om m'n nieuwe aanwinst uit te pakken en te bewonderen.
Ondanks de leeftijd een hele mooie degelijke speler in het mooie reference design van de oude serie.

Alvast wat foto's:







Zo maar eens aansluiten en laten acclimatiseren.

Ik krijg nu wel visioenen over een complete set in de oude reference stijl.... [emoji33][emoji4][emoji56]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jrm

 :gp:

Zeker een hele fraaie speler!

Vinyl_Fuchs

Ik krijg nu wel visioenen over een complete set in de oude reference stijl....

Ik ben de laatste die je hiervan zal weerhouden.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site