Qobuz streamen

Gestart door Ronaldo, september 28, 2020, 12:19:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronaldo

Citaat van: xander32 op oktober 04, 2020, 11:33:22
Dan begrijp ik het dat het lastig te accepteren is. Ik kan je echter niet verder helpen met het streamen van Qobuz , heb er te weinig kennis van.

Is het misschien mogelijk om uit te leggen waarom het geluid via de tv beter is dan via bubbleupnp?

Hopelijk geeft het antwoord iets meer rust.
Bedankt

xander32

Mijn aanname is het dat je de tv middels kabels aan een decoder hebt hangen en eveneens middels een kabel aan de SR (?). Wellicht dat bekabeld het in jouw situaties beter doet dan via het draadloze netwerk.

Citaat van: Ronaldo op oktober 04, 2020, 11:39:24
Is het misschien mogelijk om uit te leggen waarom het geluid via de tv beter is dan via bubbleupnp?

Hopelijk geeft het antwoord iets meer rust.
Bedankt

Ronaldo

Citaat van: xander32 op oktober 04, 2020, 13:23:51
Mijn aanname is het dat je de tv middels kabels aan een decoder hebt hangen en eveneens middels een kabel aan de SR (?). Wellicht dat bekabeld het in jouw situaties beter doet dan via het draadloze netwerk.

Via de app stream ik naar de tv, deze is bekabeld naar de Marantz
Met Bubbleupnp stream ik direct naar de Marantz, deze is verbonden met het Netwerk.
Je zou zeggen dat het streamen direct naar de Marantz directer is dan via de tv
Afijn, is moeilijk te begrijpen voor mij.

ohmusica

Bubble Upnp blijft m.i. behelpen. Heb ik ook geprobeerd. Ik heb HEOS en gebruik daarom Tidal. De betere qualiteit van Qubuz behaal je niet met de software van Bubble, het blijft behelpen. Dan is toch  Bluesound de betere oplossing voor jouw Marantzlijkt me, of je kiest voor Heos en Tidal.
YO can't always have what you want.