Vtuner vraagt 3$ , zo dat je netspeler terug alle radiozenders kan beluisteren

Gestart door parwer, maart 03, 2020, 22:58:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

parwer

Bedankt dat u contact met ons opneemt.

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij bevestigen dat Vtuner, de aanbieder van internetradiostations op sommige van onze producten, haar gratis diensten heeft veranderd in een betaald abonnement voor een jaarlijks bedrag van $3. U kunt toegang krijgen tot de opgeslagen radiostations, maar de zoekfuncties zijn geblokkeerd.

Wij als fabrikant zijn een technologie provider waarbij we garant staan voor technische implementatie van verschillende diensten (in dit geval internetradio). Binnen het Heos ecosysteem worden bijvoorbeeld ook diensten van Spotify en TIDAL aangeboden, waar we ook niet verantwoordelijk kunnen zijn voor eventuele veranderingen in het commercieel beleid van deze diensten. vTuner werkt technisch nog zonder problemen, echter heeft vTuner er voor gekozen het commercieel beleid te herzien.

Bezoek de website van Vtuner voor meer informatie. http://www.vtuner.com/

Een mogelijke workaround op dit moment is het gebruik van een App op uw smartphone die Internetradio (bijv. Tunein) kan afspelen en die Radiostations naar uw toestel kan streamen via Airplay of Bluetooth afhankelijk van het apparaat dat u bezit. Ook is het een mogelijkheid, indien u in bezit bent van een decoder via uw tv provider, deze aan te sluiten op uw receiver om via deze weg radio te luisteren.

Indien u verdere technische assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Thijn

Klant Door CSS web (Paret Werner) (28/02/2020 02:15 AM)
Deze feedback heeft betrekking op:
https://marantz-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7102

Ik heb een NA6005 en inderdaad problemen met Vtuner.
Ze vragen 3 dollar per jaar.
Maar wat gaat Marantz ondernemen voor hun klanten

pameijer

Marantz gaat hier verder niets mee doen. Is een beslissing van Vtuner. Op hun nieuwere producten maakt Marantz geen gebruik meer van Vtuner. Er is op dit forum al een draadje hierover, beter om daar verder te gaan.

Bedankt voor het delen!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

parwer

Het is toch marantz , die er alles aan moet doen, om het verkochte werkende te houden

pameijer

Citaat van: parwer op maart 03, 2020, 23:23:55
Het is toch marantz , die er alles aan moet doen, om het verkochte werkende te houden
Je gaat toch ook niet BMW aanklagen omdat er een gat in de weg zit.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

parwer

Dat is het nu net, ze gebruiken dit niet meer op hun nieuwe toestellen.
Dat ze de hardware aanpassen en ons de mogelijkheid bieden om een update door te voeren. :cry:

pekelvlees

Ach....betaal je 1 x 3$ en is je apparatuur weer up-to-date , je hebt al die jaren voor niets die zenders kunnen beluisteren.
Waar maakt een mens zich druk om ?


Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

Robholland

Heb een NA6005,I heb 3$ betaald en het werkt maar ik krijg 1 internetstation niet, onder Marantz radio ziet hij wel de naam van het station maar hij laad hem niet...iemand een oplossing?

m.v.gr. Rob

Marcel

1 x E3, betalen en alle leuke zenders opslaan heb ik ook gedaan (opgeslagen zenders kan je jarenlang bewaren) Kwam er ook achter omdat ik Grollo Radio zocht, erbij gezet en klaar !
Marantz SR7009 - Marantz UD5005 - Marantz NA6006 - Sony MDJ555ES - LGOLED65C8 - Focal Dome - KEF Q10c - Mission 7AS1 - Audio Pro Surround - Siltech/Monster/v.d.Hul (all wired wbt. ethernet) - ZiggoNext