Citaat van: joep op december 24, 2016, 10:49:47
"Over het netwerk streamen kan echter niet en voorlopig zijn er zelfs geen plannen voor een NA-10, als een opvolger voor de NA-11S1-netwerkspeler. "We willen echt voor de beste geluidskwaliteit gaan en dat lukt nog niet via een netwerkinterface," legt Oliver Kriete uit. Kriete, die bij D&M de rol van Europese productmanager vervult, sluit een nieuwe high-end netwerkspeler ergens in de toekomst echter niet uit."
Ik dacht gelijk waar heb ik dat vaker gehoord. En ja hoor ook bij Accuphase hoor ik uitspraken met gelijke strekking.
Dat ik de NA-11s1 opruimde en een SA-11s3 kocht had meerdere redenen maar ook ik raakte niet overtuigd door de NA-11s1.
Ja, en nee.... Het is mij al eerder opgevallen, en ik heb het hier al vaker geplaatst :De NA11 speelt beduidend minder vanuit een netwerk (dlna) bron dan rechtstreeks vanaf een USB stick.
Overigens kampen meerder merken met het DLNA "Probleem". Ik gebruik hier bewust quotes, omdat het helemaal afhankelijk is van rest van de keten die je gebruikt. Op de set in mijn slaapkamer hoor ik het verschil niet, op die in de woonkamer valt het ogenblikkelijk op... In de woonkamer is de NA (via USB) echt beter dan de SA...
Zin/onzin, waar/niet waar, realiteit/pr-bullshit... Mede afhankelijk wat je zoal hebt staan dus...
Oh ja, nog een super 2017 allemaal...!!!