M&G CZ79 deel II - 25 augustus

Gestart door cz79, juli 08, 2012, 21:06:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Cor, je had al PM!

Jij bent de vijfde en laatste die de plaatsen op zal vullen...... erg gezellig! hello pompom
Dus we hebben nu:

Whisper
Janver
Renes59
Wimpeu
Cor


JRM heeft aangegeven dat hij die dag niet kan, maar niet getreurd...hij krijgt een VIP avond  :wink:


Erg leuk ook een aantal mensen di ik nog niet eerder heb ontmoet (renes59 en Wimpeu), leuk om jullie eens te ontmoeten, erg leuk ook dat we ondanks de soms heftige discussies toch uiteindelijk gezellig bij elkaar kunnen komen om naar muziek te luisteren  pompom pompom pompom

Cornelis1921

Leuk om er weer eens bij te zijn pompom nadat ik voor de M&G bij Whisper 21/07/12 heb moeten afhaken nopompom. Nu een herkansinsing dus om alsnog enkele medeforumgenoten in zulks één ambiance (Avatars, hapje & drankje :kwijl:) te ontmoeten. hello
Nogmaals groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

 :-D byebye pompom

Nogmaals leuk om weer een club compleet te hebben

jrm


cz79

Ja en jij weer de primeur JRM!  hello

jrm


cz79

Ach joh........dan laten we lekker iedereen in de waan dat zij het tijdens de M&G als eerste horen  :evil:

Marantz 81

Had me leuk geleken aangezien ik zeer benieuwd ben naar die Avalon,s na alles wat ik erover gelezen heb  :yes:

Maar ik kan dan niet  :no:

Veel plezier allemaal  pompom

cz79

Geldt voor jou ook (net als voor ieder forumlid hier) dat je vrij bent om een keer 's avonds langs te komen bij me, een soort van private M&G's.

Je bent niet de enige en de eerste, ik zal geen namen noemen maar JRM snapt wel waar ik het over heb  :angel:

WimPeu

Staat op mijn kalender. Boel nieuwe gezichten. Zal even wat software meenemen....kunnen die Avalons tenminste aan de bak. Hifi geneuzel geloof ik wel.   hello pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

Doe maar, altijd leuk anders draaien we ook enkel de editie 1 t/m 14 van de STS SACD's :evil: Nee hoor neem maar wat lekkere muziek mee

WimPeu

Doe ik zeker, en wees gerust het zal je aangenaam verrassen. Ik heb een brede smaak. STS spul val ik vaak lekker bij in slaap op de bank. Thuis wel eens lekker maar niet handig bij een M&G.   :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 10, 2012, 00:09:54
Doe ik zeker, en wees gerust het zal je aangenaam verrassen. Ik heb een brede smaak. STS spul val ik vaak lekker bij in slaap op de bank. Thuis wel eens lekker maar niet handig bij een M&G.   :-D
Vergeet je drumstel niet.   :wink: :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

Hoi Chris had jij de cd van Midori > Bali ??

Anders neem ik die even mee.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79