Forum upgrade - template niet compatible

Gestart door Maurice, juni 13, 2011, 12:13:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Bij mij toch nog een probleempje: Als ik in een board het overzicht bekijk en d'r is een nieuwe reactie in een topic hoort daar het woordje nieuw bij te staan, dat zie ik ook maar met een rood kruisje ernaast. :-o
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: lo op juni 13, 2011, 21:53:22
Bij mij toch nog een probleempje: Als ik in een board het overzicht bekijk en d'r is een nieuwe reactie in een topic hoort daar het woordje nieuw bij te staan, dat zie ik ook maar met een rood kruisje ernaast. :-o
Leeg eens de cache van je browser, en doe daarna een ctrl-F5 of ctrl-R op een pagina. Mogelijk moet dit het probleem oplossen, ik krijg in elk geval geen kruisje, maar een blauw plaatje met nieuw.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Bij beantwoording van een persoonlijk bericht loopt de tekst het beeld uit.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Maurice

Citaat van: f.luisteraar op juni 13, 2011, 21:56:19
Bij beantwoording van een persoonlijk bericht loopt de tekst het beeld uit.
Welke browser gebruik je? Ik heb hier met Firefox geen last van.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 13, 2011, 22:00:59
Welke browser gebruik je? Ik heb hier met Firefox geen last van.
Firefox.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Post nog eens even iets aub, heb net de knop "vernieuwen" gebruikt. Lijkt er beter uit te zien.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber

#24
Citaat van: Maurice op juni 13, 2011, 21:17:34
Bij mij lijkt het nu weer te kloppen!
Ik heb de template zojuist opnieuw geïnstalleerd en blijkbaar zit er iets in het package systeem waardoor het nu wel goed is.
pompom

En mijn complimenten voor de tijd die jij/jullie in het forum steken!!  hello notworthy

Nog wel het probleem hier trouwens die Lo ook beschrijft...Maar dat lost zich vast nog op.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marantz 81

Citaat van: Maurice op juni 13, 2011, 21:27:47
Nu via een zilveren kabel...

notworthy notworthy ik wist het wel dat het een groot verschil zou maken  clown1 dacht eerst al aan de Audessy te moeten maar gelukkig niet nodig  :schater: :schater:

hier werkt die ook weer goed  :yes: vanmiddag toen ik ff online was dee die ook raar

JohnWx

doet het weer in een Bill Gates frame  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: Niber op juni 13, 2011, 22:50:23

En mijn complimenten voor de tijd die jij/jullie in het forum steken!!  hello notworthy

Nog wel het probleem hier trouwens die Lo ook beschrijft...Maar dat lost zich vast nog op.

stupid

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Maurice

Ik heb meer informatie nodig om de problemen op te lossen, kan ze zelf namelijk niet reproduceren. Ik heb firefox en internet explorer 9 geprobeerd, maar bij mij gaat alles goed (nieuw teken en tekstveld).
Welke browser gebruiken jullie? Hebben jullie je browser cache al een keer geleegd?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

En het probleem van de afwezigheid van de zachte return? Of is dat hetzelfde als als dat van het tekst veld?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers