ernstige storing forum

Gestart door Maurice, juni 03, 2010, 23:07:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Beste leden,

Ik kreeg vanavond een melding van Lo dat het forum niet goed werkte (waarschijnlijk de hele dag al niet). Zelf ben ik wegens omstandigheden niet veel online te vinden, dus heb het probleem zelf niet eerder ontdekt.

Eerst ben ik zelf gaan zoeken en heb diverse reparatiewerkzaamheden getracht (oa herinstallatie van forum). Dit nam het probleem niet weg, waarna ik de webhoster heb ingeschakeld.
Deze zijn nu al 2 uur bezig het probleem te analyseren, maar het is wel een vreemd probleem.
De website werkt namelijk wel, en alle forumpagina's op de index pagina na werken ook.

Ik hoop dat het probleem nu weg is en weg blijft. Als het goed is krijg ik nog bericht wat er mis was.

Mijn excuses voor het ongemak.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

No problem en bedankt voor je hulp. Nu kunnen we weer lekker l*llen over onze spulletjes.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: Maurice op juni 03, 2010, 23:07:13
Beste leden,

Ik kreeg vanavond een melding van Lo dat het forum niet goed werkte (waarschijnlijk de hele dag al niet). Zelf ben ik wegens omstandigheden niet veel online te vinden, dus heb het probleem zelf niet eerder ontdekt.

Eerst ben ik zelf gaan zoeken en heb diverse reparatiewerkzaamheden getracht (oa herinstallatie van forum). Dit nam het probleem niet weg, waarna ik de webhoster heb ingeschakeld.
Deze zijn nu al 2 uur bezig het probleem te analyseren, maar het is wel een vreemd probleem.
De website werkt namelijk wel, en alle forumpagina's op de index pagina na werken ook.

Ik hoop dat het probleem nu weg is en weg blijft. Als het goed is krijg ik nog bericht wat er mis was.

Mijn excuses voor het ongemak. notworthy notworthy

Kan jij niks aan doen

maar hij doet het weer


1000x  notworthy


Weet nu wel hoe me kinderen heten omdat ik niet op het forum kon
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

Citaat van: jwx op juni 03, 2010, 23:26:19
Kan jij niks aan doen

maar hij doet het weer


1000x  notworthy


Weet nu wel hoe me kinderen heten omdat ik niet op het forum kon

:schater:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Citaat van: jwx op juni 03, 2010, 23:26:19

Weet nu wel hoe me kinderen heten omdat ik niet op het forum kon

Goh, heb jij kinderen dan?  :-D  :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Ja, dat was toen er die stroomstoring was, weet je nog  :wink:

drees62

(Bijna) alles doet het gelukkig weer  :-D
Alleen de lijst met meest recente berichten op de indexpagina van het forum is nog niet terug  :?

Maurice

Citaat van: drees62 op juni 04, 2010, 09:40:06
(Bijna) alles doet het gelukkig weer  :-D
Alleen de lijst met meest recente berichten op de indexpagina van het forum is nog niet terug  :?
Jep, en die gaat helaas voorlopig niet terugkomen ook  nopompom
Dit script blijkt namelijk de boosdoener te zijn. Hierdoor kwam de webserver in een oneindige loop terecht met een extreem hoge serverbelasting.
Volgens de forumsoftware maker zelf is dit script ook buggy en traag. Mogelijk is dit in de nieuwere RC versie opgelost, maar dat moet ik nog uitzoeken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marvin


Warning: require_once(/home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/Settings.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/index.php on line 51

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/Settings.php' (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php') in /home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/index.php on line 51



Ik kreeg net deze melding een paar keer achter elkaar....

gerard

 stupid

en deze gisteren:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/Sources/Subs.php on line 1878
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

Citaat van: gerard op juni 04, 2010, 12:53:44
stupid

en deze gisteren:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/sites/webhosting/ninjagarden/marantzforum/www/forum/Sources/Subs.php on line 1878

Jups, deze is reeds opgelost!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

drees62

Citaat van: Maurice op juni 04, 2010, 14:11:02
Jups, deze is reeds opgelost!

Keep up the good work, Maurice.  hello hello hello

Dank namens ons allen!

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: drees62 op juni 04, 2010, 09:40:06
(Bijna) alles doet het gelukkig weer  :-D
Alleen de lijst met meest recente berichten op de indexpagina van het forum is nog niet terug  :?
Ik kreeg vandaag spontaan een pagina met recente berichten in beeld. Ik moet per ongeluk iets aangeklikt hebben, maar geen idee wat... :?

Maurice

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 05, 2010, 18:00:27
Ik kreeg vandaag spontaan een pagina met recente berichten in beeld. Ik moet per ongeluk iets aangeklikt hebben, maar geen idee wat... :?
Rechts boven in, onder je persoonlijke berichten, zit een link naar "toon ongelezen berichten...)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude