aanschaf nieuwe cd speler

Gestart door E Hamers, oktober 20, 2009, 20:02:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: jwx op oktober 21, 2009, 07:04:15
Zoek altijd nog steeds naar een oudere Pioneer DVD speler de DV 717 /737 die ruil ik zo om voor bv: mijn Philips SACD speler de 763SE

Die klinkt gewoon erg goed en zo mooi gebouwd alles dubbel line out scart svideo etc etc. uitgevoerd gedempt loopwerk  en zo zijn er nog meer oudere spelers (DVD) die zeer goed klinken maar dat zijn vaak de wat oudere top modellen en heb je weer geen hdmi etc.etc.
Keuzes maken  :-(


Succes


of een mooie oudere marantz CD 80 17 72 52 mk2 SE
ik heb nog steeds een DV717 ,deze staat bij mijn oudste zoon op de kamer en hem maakt het niet uit wat er staat zolang hij maar een dvd kan bekijken,ik was al van plan om een goedkope dvd speler aan te schaffen voor hem zodat ik deze 717 op mijn kamer kan zetten,maar aan de andere kant staat daar ook al een Rotel dvd speler,dus wil ik hem wel ruilen tegen iets anders wat ik nog niet heb,heb je toevallig een foto van de philips ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.