Wie hebben er problemen met inloggen?

Gestart door Maurice, oktober 05, 2005, 19:36:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Ik inmiddels weer een aanpassing gedaan om dit probleem te verhelpen. Het blijkt momenteel erg veel voor te komen bij deze versie phpbb fora.

IEDEREEN MOET ONDERSTAANDE PROCEDURE DOORLOPEN OM PROBLEMEN MET INLOGGEN TE VOORKOMEN/VERHELPEN!

1. UITLOGGEN

2. COOKIES VAN JE BROWSER VERWIJDEREN

3. CACHE EN TEMPORARY INTERNET FILES VERWIJDEREN

4. BROWSER AFSLUITEN

5. OPNIEUW PROBEREN ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

celicav8

Back to the drawing table  :-k  [-o<  #-o

Maurice

Citaat van: NicolasDat werkte dus niet...
Dan zijn mijn mogelijkheden momenteel op  :cry:
Er wordt momenteel wel over gediscussieerd op het phpbb forum, maar momenteel heb ik alle mogelijke oplossingen / patches doorgevoerd...

Ik houd het daar iig in de gaten. Mogelijk een bug in het forum, mogelijk een probleem met de routering naar mijn server, ik weet het momenteel niet  :oops:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Ik hoor het wel van jullie, tot zolang kan ik me wel gewoon iedere keer inloggen, hij onthoudt nieuwe posts enzo wel mooi dus daar is geen probleem mee.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Nicolas

jfyi: ik heb het probleem nog steeds
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Wilt iedereen die problemen met inloggen heeft zijn internet provider noemen? Dan kan ik kijken of er een overeenkomst is.
Ik volg nog steeds diverse discussies op het phpbb forum, maar het moeten of de cookies zijn (en daar hebben we al wat aan gedaan) of het moet de routering van de ISP zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

ik zat eerst op casema en nu op TUNet, en het probleem is er nog steeds.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Jan

Elke keer als ik de computer uitzet en daarna weer aanzet moet ik mijzelf inloggen op dit forum. Mijn provider is @home van Essent.

Jan

Maurice

Ik heb wederom een kleine aanpassing gedaan in de cookiesettings. Het kan zijn dat iedereen wederom zelf moet inloggen.

Diegenen die hierna nog problemen hebben verzoek ik om te controleren of ze wel de cookies accepteren.

Je moet het volgende bestand op je pc hebben: euvesite_phpbb
Heb je dit niet, dan klopt er iets niet in de instelling van je browser. Zowel, dan gaat het dus ergens anders fout :S
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Ik heb vandaag het probleem met dit forum kunnen reproduceren door ff met de cookie instellingen van het forum te klooien (sorry, moeten jullie alweer opnieuw inloggen  :oops: )

Strikt het genoemde stappenplan doorlopen loste wel het probleem op!

Alleen het rare is dat ik exact hetzelfde probleem als sommigen van jullie heb met het nieuwe audiovrienden.nl  :shock:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Ik heb het getest, het werkt niet.  Ik ontvang de cookie niet. Van andere phpBB fora nochtans wel.
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasIk heb het getest, het werkt niet.  Ik ontvang de cookie niet. Van andere phpBB fora nochtans wel.
Je ontvangt de cookie zelf niet?
Weet je misschien of je wat in je instellingen heb veranderd, zodat je geen nieuwe cookies meer ontvangt? Met de andere fora heb je dan inderdaad geen probleem, zolang je die maar voor die tijd al geaccepteerd hebt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Nicolas

Ik heb wel al mijn cookies al een paar keer gewist, en van de andere fora krijg ik ze opnieuw. Klopt dit met waar jij aan zit te denken?
Marantz Esotec Sc-6 preamp
Marantz EQ-10 equalizer

Maurice

Citaat van: NicolasIk heb wel al mijn cookies al een paar keer gewist, en van de andere fora krijg ik ze opnieuw. Klopt dit met waar jij aan zit te denken?
Ehh nee, aangezien je ze van de andere fora wel weer opnieuw krijgt... :(

Werk je misschien via een proxy?
Welke browser gebruik je? Misschien moet je deze site expliciet toestaan om cookies te accepteren.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude