Forum regels

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 22:58:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op december 31, 2009, 17:32:18
Helaas zijn de regels ook soms hier nodig, maar ik hoop dat de goede verstandhouding voor 2010 weer aanwezig zal zijn!
Ik hoop weer op een rustig moderatiejaar!
Dat hoop ik met je, maar als het nodig is dan moet er worden opgetreden.

xander32

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 01, 2010, 12:10:03
Dat hoop ik met je, maar als het nodig is dan moet er worden opgetreden.
stupid    En dan vooral aangaande al het of-topic gebeuren :yes:.



Sander :angel:.

RonaldW

Geachte heren moderators !

Uiteraard hartelijk dank voor jullie inzet in 2009, een fantastisch 2010 en dat mede door de opgestelde regels het weer een onspannen forumjaar mag worden !
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

Stadium III

Citaat van: RonaldW op januari 01, 2010, 12:34:17
Geachte heren moderators !

Uiteraard hartelijk dank voor jullie inzet in 2009, een fantastisch 2010 en dat mede door de opgestelde regels het weer een onspannen forumjaar mag worden !

Fijn dat iemand het nog opmerkt  :-P :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: RonaldW op januari 01, 2010, 12:34:17
Geachte heren moderators !

Uiteraard hartelijk dank voor jullie inzet in 2009, een fantastisch 2010 en dat mede door de opgestelde regels het weer een onspannen forumjaar mag worden !
stupid   Goede opmerking :yes:.
Denk dat ook ik zo het forum maar eens ga ondersteunen met een aantal €.


Sander.

Mexicaanse Hond

#20
Uiteraard hartelijke dank aan de moderatoren en de websitebeheerder voor hun inzet. En het voornemen van Sander heb ik ook al een tijdje. Nu alleen nog de daad bij het voornemen voegen.  :roll:

RonaldW

Tja, zelf heb ik gewoon veel respect voor de mensen die ons de gelegenheid geven om op dit forum elkaar te ontmoeten, en als we het over kosten hebben, die zijn echt heel laag, gezien het feit dat we links en rechts nogal wat uitgeven aan apparatuur en dergelijke, vind ik het niet meer dan vanzelfsprekend dat je als regelmatige of zelfs vaste bezoeker je kleine steentje bijdraagt, stel dat je minimaal €1.= per maand zou bijdragen, en als je later in het jaar instapt een minimum bedrag van €5.= waar praten we dan over ? De kosten zijn gedekt, misschien hebben de heren moderators nog wensen voor het forum waar dan nog budget voor over is en wat mij betreft mogen, indien er geld overblijft, de heren moderators best wel een aardigheidje in de vorm van een cadeaubon of zoiets ontvangen... zoiets moeten we toch met zijn allen voor elkaar kunnen boksen ?
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

Mexicaanse Hond

Ik ben het helemaal met je eens Ronald. Zeker gezien de bandbreedte die mijn berichten inmiddels innemen  redface, vind ik het niet meer dan normaal daar een bijdrage voor te leveren. Ik zal daarom de daad bij het woord gaan voegen.  :yes:

RonaldW

Hahaha je hebt helemaal gelijk met je bandbreedte, kijk als je bezoeker bent... prima ! Geen enkel probleem, maar net als ikzelf zijn er gelukkig veel vaste forumleden en dan lijkt het mij gewoon een steuntje in de rug voor de heren  moderators, bovendien hoef ik, indien ik 1 van de heren live zou ontmoeten dan niet opeens weg te duiken omdat ik me schaam dat ik ergens gebruik van maak maar niet meedraag in de geringe kosten.
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

Totofan

Citaat van: xander32 op januari 01, 2010, 13:19:25
stupid   Goede opmerking :yes:.
Denk dat ook ik zo het forum maar eens ga ondersteunen met een aantal €.


Sander.


Lijkt me een goed plan voor 2010, als een van de moderators mij een PM sturen hoe ik het geld moet over maken?

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

RonaldW

Dan moet je Maurice even een Pm sturen Marcel.......
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

joep

Zou toch ergens op de side iets zetten van: 

Alle rechten voorbehouden

Alle auteursrechten en databankrechten ten aanzien van deze pagina's worden uitdrukkelijk voorbehouden. Niets van deze pagina's mag worden vermenigvuldigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook, en evenmin in een retrieval systeem worden opgeslagen, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbenden.

Maurice

Citaat van: joep op februari 06, 2010, 22:30:25
Zou toch ergens op de side iets zetten van: 

Alle rechten voorbehouden

Alle auteursrechten en databankrechten ten aanzien van deze pagina's worden uitdrukkelijk voorbehouden. Niets van deze pagina's mag worden vermenigvuldigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, microfilm of op welke andere wijze dan ook, en evenmin in een retrieval systeem worden opgeslagen, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de rechthebbenden.
In principe heeft het Marantzforum al het copyright (miniscuul logootje onderaan). Wat is de extra waarde van het voorbehouden van de rechten? Ik ben hier absoluut geen kenner op, dus ik laat mij graag voorlichten  :yes:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

Zou het toevoegen aan de forum regels. Er kan aangenomen worden dat de r niet slaat op het forum maar op het HiFi merk Marantz. Het zal allemaal waarschijnlijk nooit nodig zijn, maar als dat wel zo zou zijn kun je er een groot voordeel aan hebben. Ik neem tevens aan dat je het Marantz forum nooit officieel hebt laten registreren.

Maurice

Citaat van: joep op februari 07, 2010, 11:05:04
Zou het toevoegen aan de forum regels. Er kan aangenomen worden dat de r niet slaat op het forum maar op het HiFi merk Marantz. Het zal allemaal waarschijnlijk nooit nodig zijn, maar als dat wel zo zou zijn kun je er een groot voordeel aan hebben. Ik neem tevens aan dat je het Marantz forum nooit officieel hebt laten registreren.
Het Marantz Forum is als merk niet officieel geregistreerd nee. Ik zal in ieder geval de statement toevoegen aan de regels, kan sowieso geen kwaad.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude