Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Petra op januari 21, 2021, 10:04:43
Ik heb 2 speakers Marantz imperial G7. Vanwege ruimte gebrek doe ik ze weg. Ik vroeg mij af wat een redelijke prijs is? En überhaupt of er nog animo voor is. Heb even foto bijgevoegd. De speakers zijn opnieuw bekleed de oude bekleding was echt vergaan  :-D.

Groeten Petra

Voor de liefhebber en knutselaar 50 euro alle foamranden moeten opnieuw

En wat de gek ervoor over heeft sommige veel als ze er jaren op zoek naar zijn andere zullen ze zo weg gooien
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Petra


Mitico

iemand enig idee wat een Marantz SR9600 heden ten dage minimaal nog op zou moeten kunnen leveren? In onberispelijke staat en eerlijk gezegd gaat het me ook een beetje aan het hart om er afscheid van te nemen.

Specs: https://www.cnet.com/products/marantz-sr9600/

Gentleman

Hi
Wat doet een PM7004 in prima conditie op moment? De zilveren editie heb ik.

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Gentleman

Dat is dus ook de reden van mijn vraag. Is die prijs gerechtvaardigd? Of te weinig. Of te veel?

Gentleman

Een Marantz PM15S2 voor €699?!

Acceptabele prijs?

JohnWx

Citaat van: Gentleman op april 02, 2021, 18:49:34
Dat is dus ook de reden van mijn vraag. Is die prijs gerechtvaardigd? Of te weinig. Of te veel?

Er is veel vraag weinig aanbod nieuw is er haast niks lange levertijden

Idem in de pc branche laptop met i5 of pc's voor Coronatijdperk 100 euro nu bij de refurbished stores 300/400 met 4 Gb intern geheugen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Gentleman op april 05, 2021, 23:39:15
Een Marantz PM15S2 voor €699?!

Acceptabele prijs?


37% van de nieuwprijs zal die prijs wel altijd blijven heb ik het gevoel zie bijvoorbeeld een Accuphase 205 / 206 wel ouder maar stijgen ook de pan uit


Bij Hansaudio  8-)


Wat ik alleen niet snap waarom veel versterkers niet meer geaard zijn ??????? misschien Mister Marantz een jip janneke uitleg
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Gentleman

er staat ook een pm15s1 te koop voor ongeveer 600. dan is de 99 euro verschil toch een no brainer? of te kort door de bocht conclusie?

NB

Citaat van: Gentleman op april 02, 2021, 18:49:34
Dat is dus ook de reden van mijn vraag. Is die prijs gerechtvaardigd? Of te weinig. Of te veel?

Daar kun je afhankelijk van het aaanbod wat onder of boven gaan zitten.
Ook afhankelijk van de eventuele haast.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Gentleman

#836
dank
en als je de pm15s1 dan vergelijkt met de pm15s2? Weet inmiddels dat het een nieuwere versie is. geen hoger model.

Marvin

Citaat van: John Wx op april 06, 2021, 10:25:26
Wat ik alleen niet snap waarom veel versterkers niet meer geaard zijn ??????? misschien Mister Marantz een jip janneke uitleg
Geen idee, maar als je hem niet in de badkamer aansluit zal dat vast ook niet nodig zijn.

JohnWx

Citaat van: marvin op april 06, 2021, 13:02:00
Geen idee, maar als je hem niet in de badkamer aansluit zal dat vast ook niet nodig zijn.



:-D :gp: :gp: :gp: :gp:

:wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Gentleman op april 06, 2021, 10:31:46
er staat ook een pm15s1 te koop voor ongeveer 600. dan is de 99 euro verschil toch een no brainer? of te kort door de bocht conclusie?

Die heeft denk ik wel een service beurtje nodig maar dat heeft de S2 ook wel ivm leeftijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.