PM17 een kanaal werkt niet meer

Gestart door Edwin96, mei 12, 2022, 22:29:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin96

Hoi,

ik heb 7 jaar geleden m'n PM17 laten reviseren door Jon, maar sinds eind vorig jaar is een kanaal helemaal uitgevallen en ik weet even niet meer wat ik er op dit moment verder mee moet. Of ik source direct wel of niet gebruik, dat maakt geen verschil. Heeft iemand advies wat ik er aan mee zou kunnen doen? Opnieuw geld uitgeven om deze ene kanaal weer aan de praat te krijgen of verkopen as is aan een liefhebber?

Hulp gevraagd dus.

Edwin

Vinyl_Fuchs

#1
Dat ligt eraan hoezeer je er aan gehecht bent. Gewoon je "gut feeling" volgen. Ben je toe aan iets nieuws: verkopen. Ben je weemoedig: laten reviseren.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Edwin96

Ik heb inmiddels iets nieuws, hoewel ik het geluid van m'n 17 fantastisch vond. Liefst wil ik 'm aan een liefhebber kwijt, dan weet ik dat ie goed terecht komt. M'n vrouw had 'm spontaan op MP gezet en werd overspoeld met 100 euro en ik kom 'm meteen ophalen berichten  violent1
Ja duh...

Bedankt voor het meedenken  8-)