NR1200

Gestart door Adiah, mei 04, 2022, 19:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adiah

Ik heb nu een paar maanden de NR1200 en over het algemeen ben ik er erg tevreden mee
maar
Ik had enorm veel problemen met het instellen. Een man van Marantz was zo vriendelijk mij helemaal te begeleiden met het instellen. Wij hadden telefonisch contact en ik deed alles wat hij zei.
Ik kijk TV via de versterker, luister naar Spotify en alles gaat prima, maar hij zei tegen mij dat de TV altijd moet gaan via HDMI 1, dus als ik TV wil kijken klik ik op de afstandsbediening op SBL/SAT en dan komt er beeld en geluid op mijn TV.

Met mijn oude versterker kon ik ook films via mijn laptop op mijn TV zien, maar hoe moet ik dat doen met de Marantz NR1200?

Ik zoek er overal naar maar vind nergens het antwoord. Kan iemand hier mij misschien helpen?

Ik ben een beginner en ook een wat oudere vrouw. Ik weet niet wat ik moet doen. Als ik aan die knopjes ga zitten lijkt het wel alsof ik alles overhoop gooi en dan krijg ik zelfs geen beeld meer op mijn YV.
Hou krijg ik b.v. HDMI 2 aan?

Weet iemand dit?
Help.

pameijer

U kunt het beste uw laptop met een HDMI kabel aansluiten op de NR1200. De kabel die u hier vroeger voor gebruikte kan dus weer uit de kast. Die stopt u in de HDMI2-ingang (waar Bluray/DVD op staat). Op de remote van de Marantz kiest u dan de ingang Bluray en dan zou het moeten werken. TV blijft op HDMI 1 staan!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

CBdicX

Citaat van: pameijer op mei 05, 2022, 01:57:04