Auteur Topic: Over limitering PM KI Ruby…  (gelezen 433 keer)

Offline themaestro

• Houdt van Marantz
  • The message is in the music
Over limitering PM KI Ruby…
« Gepost op: november 17, 2021, 22:30:46 »
Hallo lui, de PM KI Ruby zou een gelimiteerde uitgave zijn van 500 stuks.
Is dat wereldwijd of per land?
Ik zie er namelijk eentje te koop staan in Duitsland en deze heeft achterop een limitering staan van 999 stuks.
Marantz PM 16, CD 17 KI, Mystère ai11, Ming Da MC368 BSE, Marantz ND8006, Arcam 5 plus cd, Arcam Delta 290, Tannoy XT8F, Sony PSX6 met Ortofon Blue, Kenwood KD5070 met Nagaoka MP200. Te koop: Dali Suite 2.8
“ The message is in the music “

jwx

• Gast
Re: Over limitering PM KI Ruby…
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2021, 09:01:26 »
Ik zie er namelijk eentje te koop staan in Duitsland en deze heeft achterop een limitering staan van 999 stuks.

Ontelbaar pure marketing heeft KI goed gedaan marketing technisch

Offline CBdicX

• Marantzofiel!
  • Bad sound kills good music
Re: Over limitering PM KI Ruby…
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2021, 07:21:05 »

500 voor Europa, 500 voor US/Azië, weet alleen niet of dit per kleur is, of zwart en zilver samen.
Ik heb er een gehad zo'n KI Ruby, maar ik heb meerdere KI versterkers gehad, is inderdaad een berg marketing.
Ik heb nooit ervaren dat een KI model "anders" klinkt dan een massa versterker.
Het ziet er wel allemaal prachtig uit en wordt gepresenteerd alsof het een Robijn is.......  :-D
Denon X4700H - Front Kef LS50 Meta - Center Kef Q250C - Surround Kef T101 - Atmos 4x SVS Prime Sat - 2x Gallo Profile Subs - Sony 77" OLED - Zappiti ONE 4K - Sony 4K BD speler - Ziggo Next - Pioneer DJ PLX-500 - TEAC W1200 tape - NAS