Vertrek S.B.Marantz

Gestart door Maurice, januari 07, 2008, 19:50:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

S.B.Marantz heeft mij vandaag te kennen gegeven dat hij het forum verlaat en dat zijn account verwijderd dient te worden. Dat heb ik op zijn verzoek dan ook gedaan.

Jij kan het niet verkroppen dat ik een medeforumlid geen ban oplegde, omdat deze (mogelijk) een strafbaar feit heeft gepleegd. Deze feit staat buiten het forum, behalve dat het medeforumlid hierover bericht heeft op het forum. Dit medeforumlid heeft echter géén forumregels overtreden, wat tevens de reden is dat ik geen ban opleg, hoezeer ik het gebeurde ook afkeur.
Verder wil ik persoonlijk en met dit forum op geen enkele wijze geassocieerd worden met het voorgevallene en de consequenties ervan.

Ik respecteer S.B.Marantz zijn keuze en wil hem bedanken voor zijn inzet voor dit forum.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

joep

#1
Jammer dat je gaat S.B., maar je hebt wel de gelegenheid van weerwoord gehad en jouw gewaardeerde mening kunnen uiten. Dat mensen fouten maken is ons eigen. Ik hoop dat je op jouw beslissing terug komt. Het beste en ik wens je veel plezier met je hifi hobby.

Paul

Citaat van: joep op januari 07, 2008, 19:58:05
Jammer dat je gaat S.B., maar je hebt wel de gelegenheid van weerwoord gehad en jouw gewaardeerde mening kunnen uiten. Dat mensen fouten maken is ons eigen. Ik hoop dat je op jouw beslissing terug komt. Het beste en veel wens je veel plezier met je hifi hobby.

Sluit me bij Joep aan.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mahansz

jammer inderdaad dat je weggaat S.B., vooral om deze reden. Hiermee wil ik overigens absoluut niet zeggen dat dit niet gegrond is, maar het is gewoonweg spijtig dat het zo moet lopen. Ik wens je al het beste toe!

groeten Hans
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

thom

ik vin het ook jammer dat hij moet gaan :cry:

Maurice

Citaat van: thom op januari 07, 2008, 20:07:39
ik vin het ook jammer dat hij moet gaan :cry:
Thom, hij moest niet gaan, hij wilde zelf gaan. Als het aan mij ligt was hij gewoon gebleven, maar hij heeft een andere keuze gemaakt.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op januari 07, 2008, 20:13:35
Thom, hij moest niet gaan, hij wilde zelf gaan. Als het aan mij ligt was hij gewoon gebleven, maar hij heeft een andere keuze gemaakt.
weet ik, weet hoe het zit allemaal.
maar blijft jammer hoe het allemaal is gelopen

erwin

Jammer van je besluit,ik vind ook dat je jezelf hiermee tekort doet.
Ik hoop dan ook dat je nog terug komt op deze beslissing.

Groeten Erwin.
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

ll0ll

Wat was er aan de hand dan?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

thom

#9
Citaat van: ll0ll op januari 07, 2008, 20:44:45
Wat was er aan de hand dan?
er zijn natuurlijk de laatste tijd veel dingen gebeurt en s.b. heeft zo zijn Principes. maargoed is niet aan mij om dit te vertellen en meer zal ik niet zeggen ook.


samen met s.b. heeft ook WYWH besloten om ons te verlaten

ll0ll

Sjees, wat een toestand zeg. Jammer

(bedankt voor je toffe bericht op m'n website trouwens! :) )
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Citaat van: ll0ll op januari 07, 2008, 21:15:55
Sjees, wat een toestand zeg. Jammer
Jep, maar we gaan nu met nieuw elan verder.
Over de achtergrond gaan we het niet meer hebben. Elke posting daarover wordt direct verwijderd.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op januari 07, 2008, 21:29:42
Jep, maar we gaan nu met nieuw elan verder.
Over de achtergrond gaan we het niet meer hebben. Elke posting daarover wordt direct verwijderd.
stupid


Arnoud-(KoyBoy)

Ik vind het jammer dat het allemaal zo moet gaan.....

joep

Laten we allemaal deze pagina nu omslaan en verdergaan met datgene waar het forum voor opgezet is.