Nostra's woonkamer luister set (in opbouw)

Gestart door Nostra, juni 15, 2019, 21:27:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

Een mooie stapel Marantz gear 👍🏻. Heb je al enig idee welke streamer het gaat worden?

Nostra

Citaat van: xander32 op juli 03, 2019, 06:24:26
Een mooie stapel Marantz gear [emoji1303]. Heb je al enig idee welke streamer het gaat worden?
Ik twijfel tussen de bluesound node 2i en die van marantz zelf (om bij de familie te blijven he)

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Brutus

Als je een makkelijk te bedienen apparaat wil zonder drop outs en die gewoon altijd werkt dan is de keuze eenvoudig; BlueSound Node 2(i).
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Rob46

Citaat van: Brutus op juli 03, 2019, 14:59:10
Als je een makkelijk te bedienen apparaat wil zonder drop outs en die gewoon altijd werkt dan is de keuze eenvoudig; BlueSound Node 2(i).

:gp:

Na enkele positieve ervaringen met Bluesound componenten een absolute waarheid.  :yes:

Nostra

Zo zo,

Ik heb een marantz platenspeler gescoord om bij de familie te blijven aan een prijs waarvoor ik hem niet kon laten staan.

Nl een model 6150.

Men voorkeur ging eigenlijk uit naar een technics sl 1x10 of slb-d2 of slb-d3.

Nu nog een deftige tablet en een bluesound node.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Update time!

Bluesound node 1 gescoord!

Nu nog het meubel!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Daar ga je vast wel blij mee worden. Veel muziekplezier gewenst 👍🏻.

Citaat van: Nostra op juli 30, 2019, 22:47:06
Update time!

Bluesound node 1 gescoord!

Nu nog het meubel!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Rob46

Bluesound [emoji106][emoji106][emoji106] Veel luisterplezier!

Voorn

Mooie aanschaf, bluesound gaat veel plezier brengen! Gefeliciteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Nostra

Thanks mannen!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

De platenspeler is ook van vandaag binnen. Er moeten juist eens nieuwe voetjes op en eens een deftige kuis beurt krijgen. Nadien zal die weer in volle ornaat kunnen plaatjes draaien als het meubel gekocht is en geplaatst.

Ik ben er blij mee.

Er zal in het begin een pickering cel en naald opzitten die ik nog had van men 3de technics sl1200 mk2, maar wordt vervangen door een ortofon m2 red of blue in de nabije toekomst.

Eerst de naalden van de ortofon concorde vervangen op de sl's want ze zijn ver op.

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Nostra

Vandaag alles aan het afwerken.

Een tijdelijk meubel gekocht aangezien de ikea besta reeks niet diep genoeg is en onze schrijnwerker op termijn een meubel op maat zal maken.

Foto's volgen morgen of vanavond!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Wat zijn je ervaringen met het streamen? Is het een goede aanvulling, maak je er veel gebruik van?

Citaat van: Nostra op september 08, 2019, 13:02:49
Vandaag alles aan het afwerken.

Een tijdelijk meubel gekocht aangezien de ikea besta reeks niet diep genoeg is en onze schrijnwerker op termijn een meubel op maat zal maken.

Foto's volgen morgen of vanavond!

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

Nostra

Citaat van: xander32 op september 09, 2019, 06:28:07
Wat zijn je ervaringen met het streamen? Is het een goede aanvulling, maak je er veel gebruik van?
Gisteren de node geïnstalleerd en gewoon alles getest. Uitvoerig luisteren zal voor de komende dagen zijn. Er moeten eerst nog enkele kleine aanpassingen in de woonkamer zijn.

Geluidskwaliteit met Spotify premium rechtstreeks over het netwerk tov Bluetooth is wel enorm. Dus ben best wel tevreden van de node.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk