Marantz DV6001 (SA)CD/DVD speler + Marantz NR1604 receiver

Gestart door pmpcabo, januari 13, 2015, 17:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pmpcabo

Is de Marantz DV6001 SA(CD)/DVD speler op één of andere manier multichannel aan te sluiten op een Marantz NR1604 receiver? Ik zit mij er al dagen blind op te staren of en hoe dat mogelijk is. Ik las op het forum dat de enige manier om 5.1 multichannel te krijgen is om alles aan te sluiten. Maar ik vraag mij af waarom mijn Sony PlayStation 3 zonder enige problemen multichannel afspeelt met uitsluitend een HDMI kabel en dit bij Marantz (weer) niet kan.

Of moet ik dan echt een latere SA(CD) speler of SA(CD)/DVD/Blu-Ray speler gaan kopen? Op de Marantz UD5007 zitten volgens mij namelijk ook niet meerdere multichannel aansluitingen om hem op een receiver aan te kunnen sluiten.

Wie helpt? Ik kom er gewoon niet meer uit. Te meer omdat er op de receiver al dusdanig veel apparatuur is aangesloten is het moeilijker om door de bomen het bos te zien...
Marantz NR1604 AV Receiver | Marantz UD7007 Blu-Ray Player | Marantz CC4001 CD Changer | Thorens TD 166 + Denon DP-23F turntables | Translator Impact 4 II + Marantz LD-50 loudspeakers | Marantz 2238B Receiver | Marantz 5025 Cassettedeck