Marantz PM11s3 OPGELOST !!!

Gestart door AkTeVox, januari 04, 2015, 12:18:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AkTeVox

Citaat van: Cornelis1921 op januari 05, 2015, 18:53:42
Het is niet alleen een snert modificatie, ik vind het ook zeer sneu voor jou, Frank, als nieuwbakken bezitter ervan. :-( :-( :-(
Hey Cor. dank om je medeleven maar het komt wel goed.  :wink:
Helaas is de garantie nu wel foetsie.  :-(  Soit er zijn ergere dingen in het leven.

QuattroNL

Citaat van: AkTeVox op januari 05, 2015, 18:12:31
Dus in principe als ik de draadjes op de PCB verwijder en de originele kabeltjes aan elkaar zet zou de PM origineel moeten staan.
Mocht dit echter niet lukken kan ik nog steeds proberen de originele kabel (part. W0027 met connectors N3601->N5101) bestellen bij  Marantz
Ik zou persoonlijk gelijk dat originele kabeltje bestellen en niet gaan prutsen met losse draadjes en stekkertjes.
Zo'n mooi apparaat zou ik zeker netjes origineel willen hebben.

Tenzij je natuurlijk de kunde hebt om dit zelf professioneel te kunnen  clown1
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

AkTeVox

Citaat van: QuattroNL op januari 05, 2015, 21:56:20
Ik zou persoonlijk gelijk dat originele kabeltje bestellen en niet gaan prutsen met losse draadjes en stekkertjes.
Zo'n mooi apparaat zou ik zeker netjes origineel willen hebben.

Tenzij je natuurlijk de kunde hebt om dit zelf professioneel te kunnen  clown1

Doorgegeven aan Marcel van HC hifi.  :wink:

gerard

Citaat van: AkTeVox op januari 05, 2015, 18:12:31
Update:

De verkoper had de PM binnen gedaan bij een bevriend technieker ter modificatie om er een equalizer te kunnen tussen hangen. De reden hiervoor was om dat de klank van zijn B&W803N & luister akoestiek rampzalig waren.


:angel:  Ik weet niet hoe je akoestiek is maar gezien je set-up met de PM en een paar B&W 803 kan een equalizer best handig zijn  HLP

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

bas focal marantz

Verkoper is wel open en eerlijk erover, lijkt mij niet de intentie om iets te verdoezelen.

Maar het blijft klote.

xander32

De verkoper had deze "modificatie" kunnen/moeten aangeven.


Citaat van: bas focal marantz op januari 06, 2015, 01:52:19
Verkoper is wel open en eerlijk erover, lijkt mij niet de intentie om iets te verdoezelen.

Maar het blijft klote.

TurboMarco

Citaat van: xander32 op januari 06, 2015, 07:04:50
De verkoper had deze "modificatie" kunnen/moeten aangeven.
Dat heeft hij ook gedaan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thanatos

Citaat van: bas focal marantz op januari 06, 2015, 01:52:19
Verkoper is wel open en eerlijk erover, lijkt mij niet de intentie om iets te verdoezelen.

Maar het blijft klote.

x2

Kabeltje origineel laten komen en plaatsen of even iemand dit laten herstellen. Stelt niet veel voor.

AkTeVox

Citaat van: bas focal marantz op januari 06, 2015, 01:52:19
Verkoper is wel open en eerlijk erover, lijkt mij niet de intentie om iets te verdoezelen.


Verkoper mailde me vandaag mocht ik spijt hebben van de aankoop is hij steeds bereid het toestel terug te nemen.  :wink:
Ik heb 2k betaald voor de PM11s3 wat heb ik hiervoor in de plaats die evengoed presteert?

Faxe

Je zou bij H&C kunnen informeren wat een nieuwe kost.

hchifi.nl

Citaat van: Faxe op januari 06, 2015, 15:04:11
Je zou bij H&C kunnen informeren wat een nieuwe kost.


Een nieuwe heb je niet voor 2k... maar het komt wel enig sinds in richting.
Moeten dan toch echt nog wel wat ''flappen'' bij  :-D
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

QuattroNL

Citaat van: AkTeVox op januari 06, 2015, 14:27:39
Verkoper mailde me vandaag mocht ik spijt hebben van de aankoop is hij steeds bereid het toestel terug te nemen.  :wink:
Dat vind ik dan wel weer positief!  hello
Heb je in ieder geval een 'escape' mocht al het andere niet lukken.

Maar ik zou lekker de PM11 houden, is toch een wereldbak! (mits goed in orde gemaakt).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

lo

Zou er een PM aan wagen richting HChifi  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Erg netjes van hem, dat kom je helaas ook wel heel anders tegen.
Het gaat dus uiteindelijk goed komen :yes:.


Citaat van: AkTeVox op januari 06, 2015, 14:27:39
Verkoper mailde me vandaag mocht ik spijt hebben van de aankoop is hij steeds bereid het toestel terug te nemen.  :wink:
Ik heb 2k betaald voor de PM11s3 wat heb ik hiervoor in de plaats die evengoed presteert?

Maurice

Gelukkig is de verkoper netjes. Voor jou nu de afweging wat je wil gaan doen.
Accepteren dat door de modificatie je geen garantie meer hebt, de mod herstellen en het risico lopen dat je de komende 1,5 jaar een defect niet onder garantie gerepareerd krijgt (en dus zelf een reparatie moet bekostigen). Dit zou dan moeten overeenstemmen met een laag/lager bedrag dat je betaald zou hebben.
Of niet accepteren, apparaat terugsturen en een ander zoeken. Tweedehands blijft een risico, maar kan ook prijsgunstig erg goed uitpakken. Is H&C Hifi niet ook met een inruilactie bezig? Misschien dat er nog een interessante tussen zit?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude