De set van Ron_Marantz

Gestart door Ron_Marantz, mei 25, 2013, 14:35:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Ron_Marantz

Citaat van: pameijer op juni 29, 2021, 00:36:50
Strak zeg! Waar zijn jullie spulletjes gebleven? Mijn woonkamer is altijd een verzamelplaats van spullen en spulletjes. Ik kan wel opruimen maar dat houdt nooit lang stand  :|

Die zijn mooi weggewerkt achter de kleppen aan de voorzijde. Sowieso ben ik een opgeruimd typetje  :-)
Marantz | B&W

Ron_Marantz

Gisteren een stroomblok gekocht van Audioquest, de Niagara 1200. Wat een gevaarte, ding weegt wel wat. Ik heb een tweetal kabels erbij om uit te proberen, de Moonson en de Blizzard. Alleen de Blizzard is mij te stug, ik heb natuurlijk geen los audiorack zodat ik wat meer speelruimte heb in het plaatsen van het een en ander. Mijn audiomeubel zit strak tegen de muur aan en de wandcontactdoos zit pal achter het meubel. Dus is alleen de Moonson  gemonteerd tussen de wandcontactdoos en de Niagara. De kabel is minder stug en door het ontbreken van de DBS is hij redelijk goed te monteren.
Marantz | B&W

Vinyl_Fuchs

#243
Mooooooi. De laatste der High-End Mohikanen met Marantz hier op het forum. Chapeau. Heb je nog de PM11 serie? Of inmiddels PM10?
En voor de lowenders: niet blaffen aub.

P.S.: als kanttekening ik waardeer ook de LOWENDERS die met mindere middelen/ meer kennis of DIY mooie systemen neerzetten, maar vind HighEnd ook erg interessant/ boeiender. En dat is hier een beetje doodgebloed/ keel doorgeknepen. Ik ben ook maar Royke modaal.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Uit je andere topic heb ik inmiddels het antwoord. :wink:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Echter een Porsche 911 wekt bij meer vreugde dan een Dacia.........
Zo eerlijk ben ik dan ook weer. Sorry Ron, voor de topic-vervuiling.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.