De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jowa

Het is voorjaar, tijd voor de grote schoonmaak  :-D :wink:

Succes met zoeken naar andere luidsprekers. Probeer een mooi paartjes Contour 1.3 of 1.4 te pakken te krijgen. Da's echt erg goed  :yes:

RoGEK

Citaat van: xander32 op april 08, 2013, 22:11:39
Verrassende move Arjan, des te meer daar je recent bij mij nog vertelde dat je niet zonder het laag van een zuil kon ... Je zou dat als een gemis ervaren. Dat is nu drie weekjes geleden ...

:roll:

Overdaad schaadt zeggen ze wel eens hè......
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

xander32

Citaat van: RoGEK op april 08, 2013, 22:15:24
Overdaad schaadt zeggen ze wel eens hè......
Zeg R, wat heb jij met gezegdes en spreuken joh ...  :-D

Marantz 81

Begrijp dat je het en anderen verassend vindt maar ben er al een tijdje mee bezig ( maanden zoals ik omschreef na Drees62 zijn vraag ) en krijg het niet naar men zin , wat het zal worden  :roll: Uhh wel Dynaudio dat weet ik  :angel:

RoGEK

Citaat van: xander32 op april 08, 2013, 22:16:43
Zeg R, wat heb jij met gezegdes en spreuken joh ...  :-D

sorry, kleine tik :P  violent1 violent1
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: Zoldar op april 08, 2013, 21:46:12
Je hebt iig meer geprobeerd dan de meesten om de room modes tegenn te gaan. Succes met de zoektocht. Denk dat je veel speakers thuis zult moeten uitproberen.

De reactie op je kamer kun je in de winkel niet nabootsen. In de categorie strakke bass zijn mij pmc's mij erg bevallen. De twenty four die hier een weekend stonden, trokken zich weinig aan van waarvje ze zette.

+1 klopt Zoldar dan is het net geen goed huwelijk


ook succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Citaat van: xander32 op april 08, 2013, 22:11:39
Verrassende move Arjan, des te meer daar je recent bij mij nog vertelde dat je niet zonder het laag van een zuil kon ... Je zou dat als een gemis ervaren. Dat is nu drie weekjes geleden ...

:roll:

Laag van een zuil of overdreven laag van een zuil.

Ik heb in mijn ruimte ook een laag probleem, welke speaker dan ook had last van teveel laag, totdat ik een set Castles kocht en die hebben er geen last van :D. Ook zuilen. Castle Chester volgens mij, heb ze maar één keer op MP gezien en die gekocht.

Draai op dit moment met Castle Clifton(kleine monitors) en dat heeft ook 't teveel laag probleem.

Marantz 81

Nou teveel zou ik niet willen zeggen eerder een indruwekkend diep en krachtig laag wat zijn weg hier niet kan vinden  :wink: het ligt zeker niet aan speakers zelf want die zijn echt goed daarom ook zo lang volhoudend geweest om het goed te krijgen ,kan alleen als ik van men woonkamer een luisterkamer maak en dat gaat niet gebeuren  :no: ik hou van een mooie weergave en vindt dat van groot belang maar niet te koste van men leefomgeving

JohnWx

Citaat van: Maus op april 08, 2013, 22:25:15
Laag van een zuil of overdreven laag van een zuil.

Ik heb in mijn ruimte ook een laag probleem, welke speaker dan ook had last van teveel laag, totdat ik een set Castles kocht en die hebben er geen last van :D. Ook zuilen. Castle Chester volgens mij, heb ze maar één keer op MP gezien en die gekocht.

Draai op dit moment met Castle Clifton(kleine monitors) en dat heeft ook 't teveel laag probleem.

sommige merken zie je haast nooit langs komen  :yes:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WilliamB

Veel succes met je verkoop, en zoektocht naar ander vloerstaanders of monitors. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Maus

Citaat van: John Wx op april 08, 2013, 22:37:11
sommige merken zie je haast nooit langs komen  :yes:

De monitors (Clifton) op de rommelmarkt voor 5 hele euro's, en de andere van MP

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Een Totem zuiltje?
Of Neat Motive?

RoGEK

Citaat van: John Wx op april 08, 2013, 22:37:11
sommige merken zie je haast nooit langs komen  :yes:

Gaan we weer hè, er is een heel mooie speuk hiervoor...

"Onbekend maakt onbemind"
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17