De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

#1605
Citaat van: Marantz 81 op juli 29, 2012, 00:38:29
Achteraf ben ik zo blij dat ik de Dyn,s niet heb weggedaan wat een goede fijne speakers zijn dat toch  notworthy vanavond nog genoten van div dvd,s samen met een vriend onder het genot van een biertje  :yes:

Maar het blijft zo dat ik de Premium set echt enorm mis  :cry: gewoon totaal niet te verglijken met wat er nu in het meubel staat  :no: de Dyn,s kunnen zoveel meer en hadden hun max zeker nog niet bereikt met de premium set die ik had  :wink:

We zullen zien wat de toekomst gaat brengen voorlopig blijft het zo omdat ik nog meer hobbie,s heb ,maar een ding is zeker dat er weer een Premium set zal terug komen , hoe/wat/waar/wanneer zal blijken  byebye
Voiture momental changer pour un Citroën C1 et c'est possible d'achecheter un set premium... :wink: :-D
Arjan, groetjes van Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Ik denk dat het te veel tussen je oren zit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#1607
Citaat van: John Wx op juli 29, 2012, 03:44:58
Ik denk dat het te veel tussen je oren zit
A moi? C'est possible, monsieur Wx. :wink: :-D Salut, Cor.


[/reply]
Ik dacht aanvankelijk dat monsieur John Wx mij op de korrel nam? Maar nee dus, hij bedoelde dus echt jou Arjan. Nu, als er één (echt) krankzinnig is ben ik dat wel...! :-o :evil: :violent: :-D
Een ieder mag zich in dat geval dan ook op mij en tot mij richten, basta!
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

Citaat van: John Wx op juli 29, 2012, 03:44:58
Ik denk dat het te veel tussen je oren zit

Dat weet ik wel zeker van niet

Zoldar

sinds wanneer zijn er hier psychiaters op het forum die, op afstand, menen te weten wat er tussen onze oren zit?

wat is dat voor betweterij?

was je erbij gisterenavond bij Arjan?

heb je met zijn oren geluisterd?

heb je in zijn hoofd gemeten met sensoren?

is niet persoonlijk bedoeld hoor. er zijn wel meer mensen die menen te weten wat we wel en niet horen.  :schater: :schater:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Het is elke keer zelfde gelul ,ga je toch lekker genieten van een Akai torentje van 200 euro  clown1

Paul

Citaat van: Marantz 81 op juli 29, 2012, 12:07:44
Het is elke keer zelfde gelolliestok ,ga je toch lekker genieten van een Akai torentje van 200 euro  clown1
Idd je krijgt een soort van forum moeheid.
Elke vraag en mogelijk probleeem is al tig keer tot in den treure besproken, zet gewoon je set aan en luister.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

#1612
Citaat van: Paul op juli 29, 2012, 12:24:51
Idd je krijgt een soort van forum moeheid.
Elke vraag en mogelijk probleeem is al tig keer tot in den treure besproken, zet gewoon je set aan en luister.

:yes:


... en geniet!


Lukt dat niet dan ben je waarschijnlijk hard toe aan andere ls.kabels, een ic van minstens €500,-,
andere dempers, andere netsnoeren, rca-caps, een demagnetiseer-cd, een ander huis
of een andere vrouw/vriendin/vriend (doorstrepen hetgeen niet van toepassing is) :-D.

Marantz 81

Citaat van: Paul op juli 29, 2012, 12:24:51
Idd je krijgt een soort van forum moeheid.
Elke vraag en mogelijk probleeem is al tig keer tot in den treure besproken, zet gewoon je set aan en luister.

Nee daar heb ik geen last van en vindt het ook wel leuk om te discuseren erover  :-)
Waar ik wel moe van word dat een ander meent te weten wat ik hoor en ervaar en mij dan gaat lopen vertellen dat het allemaal hetzelfde klinkt  :schater:

Het was trouwens ook slechts een mededeling en niet de bedoeling om pagina,s te gaan discuseren  :-D

pameijer

Alle argumenten klinken ook hetzelfde eigenlijk  :lol:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Cornelis1921

#1615
Citaat van: Cornelis1921 op juli 29, 2012, 03:50:16
A moi? C'est possible, monsieur Wx. :wink: :-D Salut, Cor.


[/reply]
Ik dacht aanvankelijk dat monsieur John Wx mij op de korrel nam? Maar nee dus, hij bedoelde dus echt jou Arjan. Nu, als er één (echt) krankzinnig is ben ik dat wel...! :-o :evil: violent1 clown1 :-D
Een ieder mag zich in dat geval dan ook op mij en tot mij richten, basta!
Groetjes, Cor.
A downer for everybody? Or should it be an upper?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Zet je liefste cd op en geniet van de muziek!

:yes:

Marantz 81


jrm

 8-) oké, dat is de basis  :-D

JohnWx

Citaat van: Zoldar op juli 29, 2012, 11:28:05
sinds wanneer zijn er hier psychiaters op het forum die, op afstand, menen te weten wat er tussen onze oren zit?

wat is dat voor betweterij?

was je erbij gisterenavond bij Arjan?

heb je met zijn oren geluisterd?

heb je in zijn hoofd gemeten met sensoren?

is niet persoonlijk bedoeld hoor. er zijn wel meer mensen die menen te weten wat we wel en niet horen.  :schater: :schater:


Begrijp het Zolder  :-D

Maar die miljoen is nog steeds op te halen om verschil te constateren tussen versterker en cd spelers en kabels  pompom

Dat is mijn betweterigheid  byebye

En als mensen illusies in stand willen houden graag zelfs  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.