De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Exxar

Tja, soms moet je keuzes maken waar je niet echt blij van wordt. Maar misschien heb je binnen een jaar of twee wel een set staan die stukken beter is dan wat je nu moet verkopen.

Ik zou ook wel graag een mooie grote auto willen hebben, iets in de trand van een 300C hemi (maar ik heb er het geld niet voor en ik zou het persoonlijk een niet te verantwoorden aankoop vinden, om maar over het verbruik te zwijgen)
Dus hou ik het maar bij een 12jaar oude fiesta, een 1 jaar oude XR en een 6maand oude, leuke hifiset :)

Succes met de verkoop, en geniet van de auto (pas op met de gas, want snelheidsboetes, da's pas weggegooid geld), het ziet er een leuk karretje uit.

WilliamB

Ja, en wij zijn straks natuurlijk erg benieuwd naar je auto.
Ben je een keer in de buurt, kom dan een keer op de koffie.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

voor minder als 800 euro koop jij wel een set PIONEER A-676 kan gewoon mee met de toppers


stel dat hij 1/2 kan aflossen auto kost ? 7000 euro heeft misschien auto ingeruild of vakantie geld erbij gedaan ? zou ik een goede beslissing vinden en dus ook minder rente op totaal bedrag  :-P

Maar ik weet zijn deal niet dus kan er niks over zeggen misschien wel pas over 1 jaar betalen en na dat jaar word het een lening ?


Maar hij maakt een voor mij wel overwogen keuze

en hij kan altijd nog een oproep doen help ik zoek voor wenig audio spullen ik help hem wel  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Ik wou vlot verkopen en heb €850,- voor mijn SA11s1 gekregen. 150,- afgeschreven in een jaar tijd. Valt me nog mee. CD spelers zijn niet erg hot meer tegenwoordig.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Herken ik. Daarom is de SA-KI Pearl ook mijn laatste cd-speler die ik heb gekocht (hoop ik).

Streaming gaat het helemaal worden, heeft zeer veel voordelen qua bedieningsgemak en de kwaliteit wordt ook steeds beter. Gewoon via je telefoon of tablet je muziek uitkiezen en je set bedienen, prachtig.

Pas geleden dit nog gezien tijdens een demo met Linn en Naim met bediening via een iPad.
Wat muzikaliteit betreft was de Naim in mijn oren mooier. Was op een set Harbeth monitoren. Prachtig  :kwijl:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Citaat van: wbrands op juni 18, 2012, 11:20:40
Ja, en wij zijn straks natuurlijk erg benieuwd naar je auto.
Ben je een keer in de buurt, kom dan een keer op de koffie.

Als ik in de buurt ben kom ik wel een keer bakkie doen  :yes:

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juni 17, 2012, 18:40:38
De hele set gaat de deur uit en komt er een budget setje voor terug  nopompom

Eerst de SA11 en PM15 , Dynaudio,s komen dan ook beschikbaar

Ik hoef geen advies van doe het niet enzo  nonono baal ervan en wil het eigenlijk niet doe het niet voor men lol  :no: het heeft puur te maken met een keuze die ik gemaakt heb van het voorjaar om een dure auto te kopen ,de kosten daarvoor hakken er nogal in maandelijks en die moeten zo snel mogelijk naar beneden

Dan weten jullie hoe het zit byebye
stupid
@Arjan. Vraagje, leef jij qua voiture (ook) niet boven jouw stand en niet zozeer qua audio? Deze doldrieste omslag zie je wel vaker bij jonge mannen, heb ikzelf ook gekend, dat zij onevenwichtig van het ene been op het andere gaan staan: alles en/of niets.
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

gerard

Arjen heeft meerdere hobby's die geld kosten; Motor, Audio, Vissen, Auto en misschien nog wel meer.
Als je elke dag in de auto naar je werk gaat, kan je daar ook erg veel plezier aan beleven, dus dat kan ik wel begrijpen  :yes: 
Veel fijne kilometers toegewenst  :-)

Maar ehhhh.... wel op dit forum aktief blijven hè, daar hoef je geen Marantz voor te hebben   clown1
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marantz 81

Idd Gerard dat klopt ,en ga ook nog vaak op vakantie  :yes:

Blijf wel actief hier hoor  byebye

Paul

Denk dat Arjan heel goed weet wat hij wilt en deelt zijn mening met ons, ondanks dat wij het beste met hem voor hebben moeten we stoppen met bedweteren en lezen t.z.t wel hoe zijn beslissing een vervolg krijgt.

Arjan sterkte met je beslissing en ik blijf dit draadje met belangstelling volgen.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81


jowa

Citaat van: WimPeu op juni 18, 2012, 17:19:51
Was zeker bij BB&G?

Yep. Was daar een keer langs gegaan, maar blijf daar nu heel ver vandaan.





Om te voorkomen dat ik met een Naim stream set + Harbeth luidsprekers + iPad thuis ga komen  :wink:
Heb dan heel veel uit te leggen....  clown1

Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2012, 20:21:38
Idd Gerard dat klopt ,en ga ook nog vaak op vakantie  :yes:

Blijf wel actief hier hoor  byebye
@Arjan: denk erom, belofte maakt schuld... byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

Jammer dat het nodig is, maar ja: je kunt niet alles tegelijk!

Succes met de verkoop! PM by the way!
Hier kan uw reclame staan!