De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: John Wx op januari 21, 2012, 11:14:24
Hij vindt het lekker met buttplug  8-) spelen

:-D

Indien van voldoende diameter allicht ook eens als bass-plug in z`n speakers uit te proberen :yes:



:angel:

JohnWx

Citaat van: xander32 op januari 21, 2012, 11:19:57
Citaat van: John Wx op januari 21, 2012, 11:14:24
Hij vindt het lekker met buttplug  8-) spelen

:-D

Indien van voldoende diameter allicht ook eens als bass-plug in z`n speakers uit te proberen :yes:



:angel:

tis nog een best gat hoor  :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op januari 21, 2012, 11:35:48
Citaat van: xander32 op januari 21, 2012, 11:19:57
Citaat van: John Wx op januari 21, 2012, 11:14:24
Hij vindt het lekker met buttplug  8-) spelen

:-D

Indien van voldoende diameter allicht ook eens als bass-plug in z`n speakers uit te proberen :yes:



:angel:

tis nog een best gat hoor  :evil:

Boefjes zijn jullie en hup terug on-topic.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


Marantz 81

De 52SE vanochtend verkocht aan I-DSI ,veel plezier ervan  :yes:

En een gezzelige luisterdag gehad met 2 forumgenoten  byebye

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op januari 21, 2012, 16:01:16
De 52SE vanochtend verkocht aan I-DSI ,veel plezier ervan  :yes:

En een gezzelige luisterdag gehad met 2 forumgenoten  byebye

Laat die andere boys maar zeuren,  (beetje jaloers vermoed ik)
jij weet beter en geniet van een mooi set met een stel mooie speakers.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Denk dat ik 1 van die genoten was :-D

Arjan, ik zal heel erg kort en krachtig kan zijn mbt de Focus 220 speakers........ notworthy notworthy notworthy

Ik vind dat je een heeeeeeeeele mooie aankoop hebt gedaan die klinkt als de spreekwoordelijke klok en idd nog mooier in balans is als de 52 SE's.
Ik heb volgens mij de andere genoot zowaar kunnen betrappen op het luisteren met open mond... :-D

Veel plezier d'r van in de toekomst  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Zoldar



byebye  Was een hele gezellige middag Arjan. Dank voor de gastvrijheid, koffie en broodjes  pompom

De Dynaudio Focus 220 zijn mooie, classy speakers.

Resolutie is erg goed in hoog en midden. Dat is de eerste indruk. Fijnzinnig met snaren. Geef ze een mooie zang stem en ze belonen met veel gevoel en ruimte. Klein akoestisch gaat ook erg lekker met veel gevoel in de snaren. Het geheel maakt een rustige indruk zonder dof of saai te worden. Die tweeter is een mooie. Wanneer er flink laag is komt het ook eruit. Vol en rollend de kamer in. Het hoogste hoog en mid hoog (snare drum) is voor mij nog wat te lief, maar dat is een kwestie van smaak. Stereobeeld is mooi tussen de speakers en bij sommige goed opgenomen muziek deden de Focus 220 de houdini truck: de speakers verdwijnen in je ooghoeken achter een waas omdat je alleen focus hebt voor wat er voor je staat te spelen. De hele set weet een mooie maar vooral muzikale beleving neer te zetten met gevoel. Erg mooi en passend bij de gespeelde genre's (veel mooie vrouwen stemmen  :kwijl:)

Verder van Lo 2 CD pareltjes mogen noteren: Loreena McKenitt en Niels Lofgren. Mooie muziek die ook goed is opgenomen.

Nogmaals dank voor de muzikale snoepjes en gezelligheid. Hobbies zijn het leukst als je ze met elkaar deelt. Bij deze een uitnodiging zodra mijn luister kamer klaar is.  :yes: :yes:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Paul

Mooi plaatje over de rest kan ik niet oordelen maar geloof bovenstaand verhaal.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Mooi verwoordt @zoldar... pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Een erg mooi verslag,dat was genieten :yes:
Leuk dat we allemaal zo`n leuke hobby hebben. hello
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

i-DSI

Citaat van: Marantz 81 op januari 21, 2012, 16:01:16
De 52SE vanochtend verkocht aan I-DSI ,veel plezier ervan  :yes:

En een gezzelige luisterdag gehad met 2 forumgenoten  byebye
Nog niet veel tijd gehad om er naar te luisteren (ben nu bij vrienden). Wel een uurtje naar geluisterd en al vergeleken met mijn Monitor Audio's Studio 2.  Heel interessant. Ik ga bij recensies nog een verslag maken!!
MAIN: Marantz PM15-S1 + SA15-S1*Pioneer BDP-LX52*Dynaudio Audience 52SE*Pro-Ject Ann.Ed.*

AUX: Pioneer VSX-LX52*Pioneer DV-410V*Monitor Audio Studio2

AUX2: Denon PMA735R*Denon DVD900*Dali Concept1

Marantz 81

Mooi omschreven zoals jullie het hebben ervaren  :-)  zeker een mooie hobbie om samen te delen  pompom

Vondt het ook gezzelig en benieuwd wat je uiteindelijke keus zal worden van speakers en hoe het zal klinken   8-)



Ben benieuw naar je recensie Geert  :yes:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 21, 2012, 19:46:59
Mooi omschreven zoals jullie het hebben ervaren  :-)  zeker een mooie hobbie om samen te delen  pompom

Vondt het ook gezzelig en benieuwd wat je uiteindelijke keus zal worden van speakers en hoe het zal klinken   8-)



Ben benieuw naar je recensie Geert  :yes:

En dan loop jij mensen versterkers te adviseren ipv speaker aankopen  :-P



ps: ik rouw met je mee een beetje ze zijn weg ik denk aan je   :cry:  maar ook aan i-DSI  HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Exxar

Prachtige set! Die "blauwe lampjes" Marantzen zijn precies wel in trek hier op't forum :)