De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Musicman op augustus 06, 2011, 16:42:04
Citaat van: Marantz 81 op augustus 05, 2011, 20:42:54
dan is het jammer van die cd , beschik er niet over en ga het ook niet aanmaken

@ John

Vondt het ook leuk om je in het echt te ontmoeten  :yes:

Nee begin ik niet aan ,al zou het een klein verschil maken ik ga geen gewichten op men apparaten leggen want dan zou het op allemaal moeten ,een High end audio rack  clown1 enzv enzv

interlink voor de sa11 ga ik nog wel mee testen ,maar al die tweaks begin ik niet aan ,koop er in de toekomst wel andere speakers van  byebye dat doet veel meer

Hoi Arjan.

Het kan goedkoper en makkelijker.
Koop een stuk loodbitumen en plak dat inwendig aan de bovenplaat en de zijkanten.
Voordeel hiervan is, dat je dit niet ziet en.........het werkt net zo goed!! :wink:

lees een paar topics terug word al aangedragen  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Hoi Patrick,

Ja das goed spul loodbitumen destijds 8 vierkante meter in de auto geplakt beide deuren en achterbak  ,gelijk wegenbelasting verhoging  :schater:

Ik vindt het goed zo  :-)

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 06, 2011, 17:01:58
Hoi Patrick,

Ja das goed spul loodbitumen destijds 8 vierkante meter in de auto geplakt beide deuren en achterbak  ,gelijk wegenbelasting verhoging  :schater:

Ik vindt het goed zo  :-)

Schijnt ook erg goed voor in je speakers te zijn vooral Blumenhofer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

daarom heb ik ook Dynaudio,s  daar zit het al in  pompom


Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

#921
 :-)

Ik had natuurlijk al gezegd dat ik nooit meer wat zou gaan veranderen aan men set  clown1  :schater:

Ben toch weer opzoek naar andere speakers  :yes: Zuilen welteverstaan ze blijven gewoon echt zo goed die 52SE dat ik ze eigenlijk niet kwijt wil ( Dilemma  violent1 ) maar blijf toch hetgeen wat je met een vloerstaander wel hebt missen die Dynaudio Excite32 lijkt me een hele mooie speaker

maar verdere optie,s blijven ook nog open ,de Focus 220 II is echt heel goed alleen vindt hem eigenlijk toch te relaxt klinken maar weer wel heel Audiofiel 

Ik weet het even niet meer  :no:  voor mezelf is het eens een Dynaudio altijd een Dynaudio

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 10, 2011, 22:57:59
:-)

Ik had natuurlijk al gezegd dat ik nooit meer wat zou gaan veranderen aan men set  clown1  :schater:

Ben toch weer opzoek naar andere speakers  :yes: Zuilen welteverstaan ze blijven gewoon echt zo goed die 52SE dat ik ze eigenlijk niet kwijt wil ( Dilemma  violent1 ) maar blijf toch hetgeen wat je met een vloerstaander wel hebt missen die Dynaudio Excite32 lijkt me een hele mooie speaker

maar verdere optie,s blijven ook nog open ,de Focus 220 II is echt heel goed alleen vindt hem eigenlijk toch te relaxt klinken maar weer wel heel Audiofiel 

Ik weet het even niet meer  :no:  voor mezelf is het eens een Dynaudio altijd een Dynaudio

schijterd gewoon een keer een ander merk man  :-D



we komen morgen met kettingen en maken ze vat aan de muur
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

#923
Ik heb zoveel merken gehoord en gehad er is veel keus en ook veel mooie merken  :yes:

bij wim vondt ik die Ushers ook erg mooi  :-)

Maar toen ik eenmaal Dynaudio had gehoord en nu een ruim een jaar zelf in mijn bezit heb ,was het net of ik thuis kwam  notworthy notworthy

Het moet wel heel gek lopen moht ik voor een ander merk gaan

Lo kun je even de Audience 72 in de Espace laden  :schater:  die 52SE Galmen minder in de keuken  clown1

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: Marantz 81 op augustus 10, 2011, 23:25:05
Lo kun je even de Audience 72 in de Espace laden  :schater:  die 52SE Galmen minder in de keuken  clown1

:schater: :schater:

Hé maar zou je er met die exite niet op achteruit gaan??
En waarom denk je dat de focus 220 te relaxed klinkt?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

 :-D
Citaat van: John Wx op augustus 10, 2011, 23:28:27
ik heb het met Audiolab
John, je hebt 't of heb je 't gehad...met Audiolab?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

gerard

De excite serie is toch de opvolger van de audience.... waarom zou je er dan op achteruitgaan?
Excite 12 & 16  :kwijl:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

joep

Citaat van: Marantz 81 op augustus 10, 2011, 22:57:59
:-)

Ik had natuurlijk al gezegd dat ik nooit meer wat zou gaan veranderen aan men set  clown1  :schater:

Ben toch weer opzoek naar andere speakers  :yes: Zuilen welteverstaan ze blijven gewoon echt zo goed die 52SE dat ik ze eigenlijk niet kwijt wil ( Dilemma  violent1 )

De regel van tel de aankoopprijs van al je HiFi spullen op en geef dat bedrag uit aan je speakers is nu zelfs al achterhaald. Vermenigvuldig dat bedrag met 1,5 of zelfs 2 komt nu meer in de buurt als ik zo rondkijk. Te vaak werden de speakers letterlijk en figuurlijk de sluitpost van de set. Kijk en vooral luister nog flink rond. En gaaf jezelf gewoon nog een jaar de tijd. Zou gewoon nog even bij deze speakers blijven.

JohnWx

weet nog ergens een mooi paartje Etude Rhea te staan  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.